18 cze 2014

cześć!


Po raz kolejny zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Mam nadzieje, że ten raz chociaż raz nie zakończy się ona na kilku postach po miesiącu, tym bardziej, że zbliża się okres wakacji i na pewno będę tu częściej niż raz na tydzień. Ale po kolei.

Nazywam się Olga, ale większość (czyli prawie wszyscy) mówią do mnie Ola. 4 lipca kończę 15 lat. Interesuję się fotografią, muzyką, grafiką, modą. W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką. Lubię czytać książki i zdecydowanie jestem uzależniona od mojego telefonu i tumblra. Bloga tego założyłam głównie dlatego, że sama czytam wiele blogów i coś mnie natchnęło, żeby założyć własny i dzielić się z innymi moim życiem. Może nie aż tak do końca, ale jednak trochę tak. Czasem będę wstawiać tu zdjęcia mojego autorstwa, będę prowadzić dla was relację z podróży czy spotkań. Będzie to blog prowadzony przede wszystkim dla mnie. Miło będzie jeśli ktoś zajrzy i coś czasem tu przeczyta czy skomentuje. To będzie dawać taką motywację do dalszego pisania. Na pewno będę się dzielić również moim zdjęciami zakupów czy dodawać jakieś długie opisowe posty. Mam nadzieje, że ten blog założony z nudy, będzie jakimś fajnym oderwaniem dla mnie od rzeczywistości i pomoże nawiązać mi nowe znajomości :)

12 komentarzy:

  1. ciekawie się zapowiada, powodzenia w pisaniu x

    OdpowiedzUsuń
  2. ;D Dobry pomysł z blogiem ;) Powodzenia ;D ~ @IWantBeSlim

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwałości! :3 Świetny design bloga *.*
    Ja również jestem uzależniona od telefonu ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu.
    Zostałam pierwszym obserwatorem tego bloga :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i Wytrwałości w blogowaniu :) Ja też niedawno zaczęłam, więc zapraszam do mnie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana :3
    http://train-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Post i blog po prostu idealny. Na pewno będę tu zaglądać dużo, dużo częściej z nadzieją o nowy post! <3 :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (proszę o klikanie w link na dole najnowszego postu = w zamian zaobserwuję, skomentuje bloga i odwdzięczę się) z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się świetny blog :)
    Powodzenia!

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w blogowaniu! :)

    onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię tumblra ale preferuję weheartit <3 Masz tutaj śliczną bluzkę :)

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam- KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi moja Olcia :3 / A.

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w pisaniu olcia ♥
    /maja

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥