20 cze 2014

plany wakacyjne


Rok szkolny zleciał tak strasznie szybko. Nawet się nie obejrzałam, a już był czerwiec i walka o oceny, a teraz już tydzień do wakacji. Udało mi się na szczęście wyciągnąć na pasek, więc dostanę moją wymarzoną lustrzankę. Średnia może nie taka dobra, ale jednak 4,86 jest. Ogólnie jakiegoś zdziwienia wielkiego w ocenach nie mam, bo w większości takich się spodziewałam. Ale to ten post nie o szkole, a o wakacjach! W tym roku zapowiadają się naprawdę ciekawie i mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z planem.


◆ Jako iż co roku jeżdżę na obozy w tym roku nie jest inaczej. Zdecydowałam się na Hiszpanię, a dokładniej Lloret de Mar. Jadę w terminie 15.08 - 25.08 z biurem, z którym byłam już na jednym obozie i zawsze mi się podobało. Mam nadzieję, że w tym roku będzie podobnie. Nie wiem jeszcze dokładnie jakie wycieczki fakultatywne wybiorę poza Barceloną z Camp Nou, ale pewnie będzie to jakiś lunapark czy park wodny.

◆ Drugim planem takim już pewnym są moje urodziny i urodziny mojej babci na początku lipca. Właśnie na moje dostanę lustrzankę, z czym wiążą się moje kolejne wakacyjne plany.


◆ Jak wcześniej wspomniałam, stanę się posiadaczką Nikona D3100, więc planuje rozwijać swoje zainteresowania fotografią. Brać aparat, jeździć z nim na rowerze i robić masę zdjęć, a potem się z wami, nimi dzielić. Pewnie w Hiszpanii też będzie masa zdjęć, więc im ich więcej tym lepiej.

◆ Oczywiście punktem chyba najważniejszym na liście moich wakacyjnych planów są to spotkania z moimi internetowymi przyjaciółkami. Dzielą nas setki kilometrów, a wakacje to chyba idealny moment, aby wreszcie zobaczyć się z takimi osobami, które są dla nas najważniejsze.

◆ Reszta wakacji będzie to pewnie spontaniczność. Oczywiście basen i wycieczki rowerowe będą na pewno, bo są co roku, więc i w tym też się pojawią.

| jegginsy - new yorker, zegarek - allegro |

Chciałabym podziękować wszystkim za te komentarze pod pierwszym postem. Miło było mi je czytać. Mam nadzieje, że ten post was nie zawiódł.

A jakie są wasze wakacyjne plany ? :)

16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze brak planów, ale coś na pewno wymyśle ;D

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w te wakacje przygotowuje z mamą mieszkanie na przyjście na świat mojej siostry ♥ Obserwuję

    Zapraszam również do mnie, u mnie nowy post http://zulka-zuuulka.blogspot.com/2014/06/co-powinien-miec-blog-abym-go-czytaa.html Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazuryyyy <3
    Super blog, na pewno będę zaglądać częściej :*
    wpadnij też do mnie ^^ http://emilyland-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez moze bede miała taki sam aparat w wakacje! :) tylko najpierw muszę trochę zarobić :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Planów nie mam, po prostu nie zmarnować wakacji. Ale twoje natomiast są cudowne :)
    Obserwuję *.*

    Zapraszam do mnie: zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam żadnych planów:(
    śliczne zdjęcia misia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to wyjazd nad Bałtyk i prawdopodobnie do Czeskiej Pragi. :)
    Oprócz tego dalsza dieta, ćwiczenia i dalszy ciąg zmieniania stylu i odszukania własnego ja, no bo w końcu wybieram się już do gimnazjum więc trzeba jakoś być i wyglądać haha :) No a reszta za pewne wyjdzie spontanicznie, bo moja najlepsza przyjaciółka już za kilka dni wyjeżdża na stałe do Anglii a 28.06 jadę na koncert mojej największej idolki, z którą jestem od początku :D Olu, chciałabym czytać Twojego bloga, ale z trudem byłoby mi zaglądać tutaj, bez informacji o nowym poście. Czy mogłabym być informowana o kolejnych postach? Chociażby przez twittera, dzięki któremu Cię znalazłam :D @luvmyevans

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia!! :)
    zapraszam do mnie -> http://justmeeosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moimi planami jest siedzenie w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku...Hiszpania! Chciałabym tam pojechać :-)

    zapraszam n mojego bloga :-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju Hiszpania, ja jadę za rok, też do Lorett :)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To fajne masz plany ;) Zazdroszczę wyjazdu za granicę :D Ja też mam już kilka planów i nie mogę się doczekać tych wakacji ^ ^ Jeszcze tylko 4 dni :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajne palny:)
    Ja jeszcze nic konkretnego co będę robić nie wymyśliłam...

    Pozdrawiam:*
    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam bardzo dużo planow mam nadzieje ze polowa,chociaz wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Może wejdziesz do mnie? ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥