28 cze 2014

wspomnienia


Wspomnienia są chyba rzeczą, która posiada każdy człowiek bez względu na to skąd pochodzi, jak wygląda, ile ma lat, ponieważ one nie kosztują. Są takie, które sprawiają, że mamy ochotę płakać i takie, które sprawiają, że na naszej twarzy pojawia się uśmiech. Ja osobiście staram się te pierwsze usuwać z głowy i zostawiać tylko te dobre. Jest to strasznie trudne, ale można sobie z tym poradzić. Dla mnie wspomnieniami, które na pewno chce zachować na długo to mój zeszłoroczny obóz w Londynie i pierwszy koncert gwiazdy na skalę światową, czyli Justina Biebera. Jestem Belieber, więc wiadome jest to, że takie coś to było dla mnie ogromne wydarzenie. O wspomnieniach, które chce wymazać nie będę wam pisać, bo są to dosyć prywatne rzeczy. 


Można powiedzieć, że wspomnienia nas kształtują, bo one są w naszej głowie i pozwalają nam nie popełniać tych samych błędów, które zmieniły coś w naszym życiu na gorsze. Bez wspomnień bylibyśmy nikim i nie byłoby nawet tematów do rozmów rozpoczynających się A pamiętasz jak ?
Albo spotkanie klasowe po latach, na którym panowałaby cisza, bo pewnie nikt by nie wiedział od czego zacząć rozmowę, żeby nie wyjść na głupiego. Na starość co będziemy opowiadać wnukom, żeby wzbudzić ich ciekawość i poopowiadać o naszych czasach. Jeśli wspomnienia będziemy utrwalać poprzez częste ich opowiadanie, czy przypominanie ich w swojej głowie to na pewno zostaną one z nami do czasów późnej starości.





( koszula - szafa taty, spodnie - terranova, łańcuch - sinsay)

Wczoraj korzystając z pogody i tego, że rozpoczęły się wakacje wybrałam się na sesję z Agnieszką. Zdjęcia naprawdę mi się podobają i kolejną część z nich, zobaczycie w kolejnym poście. Na pewno jeszcze kiedyś wybiorę się na zdjęcia z Agnieszką. Tymczasem zapraszam was do lajkowania fanpage'a mojej fotografki : KLIK

30 komentarzy:

  1. Jeju cudowny blog ! Skąd masz szablon ? ♥ Piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog autorki : http://kikaa-blog.blogspot.com/ :)

      Usuń
  2. Hhahaha,też wczoraj byłam na dworze,ale zdjęcia jeszcze do mnie nie dotarły bo moja przyjaciółka robiła jej aparatem a nie miała jakoś czasu mi ich przesłać :/
    Śliczne zdjęcia *-* Wspomnienia kształtują,tak jak napisałaś,podoba mi się to porównanie do spotkania klasowego,wtedy nikt nie wiedziałby o czym ma mówić,a tak to jest co wspominać,te dobre i złe czasy! :D

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham własnie te chwile gdy siedzę z przyjaciółmi, czy z rodzinką, a oni do mnie "A pamiętacie jak..?" Wtedy milion wydarzeń przypominam sobie związanymi własnie z nimi. TO PIĘKNE ♥

    Zapraszam również do mnie http://zulka-zuuulka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, jakim aparatem? :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, wspomnienia są bardzo dziwną rzeczą. Są smutne, albo wesołe. Ja osobiście zapraszam cię do mnie, gdzie dowiesz się trochę o moich. Jeżeli byłabyś w stanie zostawić po sobie jakiś komentarz byłabym ci bardzo wdzięczna :*

    http://affy-affyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/summer.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner po prawej lub w linki do poprzedniego posta to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog , bardzo miło się go czyta ! :) Będę zaglądała częściej ;)

    zapraszam : www.mardziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram, wspomnienia kształtują człowieka. Gdybyśmy kiedyś ot tak utracili wszelkie wspomnienia, bylibyśmy jak istota bez duszy, skazaniec, jak nowo narodzeni. To jest właśnie najgorszego w amnezji. Stajesz się nikim. Niczym. Jesteś zależny. Nie obejdziesz się bez pomocy bliskich. Błogosławić takich ludzi, którzy bez mrugnięcia okiem podadzą Ci pomocną dłoń i poświęcą swój wolny czas.
    Moim zdaniem najlepszym sposobem na utrwalanie wspomnień są zdjęcia. Co wobec przykrych wspomnień, najlepiej wyciągnąć z nich same pozytywne chwile, a przykre starać się wymazać.
    Świetne zdjęcia! ^^
    Zapraszam ♥
    Emiliiempire.blogspot.com
    Kocie-slepia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sesyjka! zapraszam do mnie!
    ladygabon.blogspot.com
    ps. będę obserwować i liczę na rew.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są piękne. Post naprawdę cudowny, bardzo miło się czytało. Cudna koszula.
    Bardzo mi się tutaj podoba dlatego obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujess mojego bloga-jeśli Ci się spoodoba ;)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna szukałam tak inspirującego i ciekawego bloga! Genialny post i oczywiście blog! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    (bardzo Cię proszę o kliki w najnowszym poście i odwdzięczenie się komentarzem)
    z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Wspomnienia kształtują przede wszystkim nasz charakter i to one mają duże wpływ na to jakimi ludźmi będziemy w przyszłości. Ładne zdjęcia :)
    ✿ Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie. Pozdrawiam Yuki~ (klik) ✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Sceneria torów - ciekawie dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia <3 Kocham zdjęcia na torach :)
    Obs za obs?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No zgadzam sie z Tobą w 100% !
    Śliczna koszula :>
    I masz bardzo ładną cere :>

    Było by mi miło gdybyś odwiedziła :)
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia ^.^

    udanych wakacji!

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w banery po prawej stronie :) Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia. <3 Ciekawy post, fajnie się czyta. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga, świetny wygląd, świetne zdjęcia, świetne (...). Zostaję jak najdłużej!!! :)

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Napisałam do ciebie maila. Jak możesz odpisz w miare szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspomnienia ♥
    Boskie zdjęcia, mogę wiedzieć jakim aparatem je robisz?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zrobię to samo ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wspominać, ale tylko te dobre chwile ;) Śliczne zdjęcia <3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia :)
    mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside? bardzo proszę to dla mnie bardzo ważne :) jeśli tak koniecznie napisz mi w komentarzu czym mogę się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/07/must-have-lato-2014.html

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥