18 lip 2014

dzieciństwo


Z racji tego, że są wakacje, przyjeżdża do mnie zazwyczaj moja, obecnie sześcioletnia kuzynka Lenka. Uwielbiam jej robić zdjęcia i z racji tego, że jeszcze nie miałam okazji robić sesji jakiejś osobie, postanowiłam ją poprosić, żeby została moją modelką. Efektami pochwalę się w tym poście, ale post nie o tym, a o naszym dzieciństwie, bo stwierdziłam, że te zdjęcia, będą się nadawały do postu o takie właśnie tematyce.



Chyba każdy z nas pamięta dzieciństwo jakie beztroskie momenty, kiedy to wychodziliśmy na dwór wcześnie rano i wracaliśmy późnym wieczorem. Bawiliśmy się w piaskownicy, na placu zabaw czy jeździliśmy na rowerze i zdzieraliśmy kolana. Wtedy nie obchodziło nas co ubrać, nie było problemów i po prostu cieszyliśmy się życiem i nie martwiliśmy się o nic, no chyba, że o to czy znajdziemy kogoś w zabawie w chowanego.


Pierwsze łzy gdy mama opuściła nas w przedszkolu, nie każdy ja pewnie miał jak na przykład ja i Lenka. Pewnie każdy z nas przeżył przedszkolną miłość. Wtedy to były czasy, które pewnie każdy z nas wspomina dobrze i zapamięta do końca życia. Czasem blizny, których nabawiliśmy się w dzieciństwie przez na przykład zdarte kolano zostaną nam do końca życia i będą przypominać o tym jakimi to łobuzami byliśmy i co robiliśmy.

Każdy ma na pewno zabawkę, którą dostał w dzieciństwie i przypomina mu jego dobre czas i według mnie warto trzymać takie pamiątki, bo one nie znikną jak na przykład obrazy ze zdjęć.





Według mnie dzieciństwo to najpiękniejszy okres życia człowieka. Ciesze się, że dzięki Lence, o której często mówią, że jest moją siostrą, mogę przeżywać ten okres tak jakby po raz drugi.


Jak wspominacie wasze dzieciństwo ? Macie z niego jakieś szczególne wspomnienia ?
Jest osoba, która sprawia, że przeżywacie je tak jakby drugi raz ? :)

18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Przeurocza jest ta mała.
    Ja nie mam w moim otoczeniu takiej osoby, ale mimo wszystko często wspominam dzieciństwo, i to całkiem często.

    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki misio *_*

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dzieciom tej beztroskiej zabawy ;) Chociaż z roku na rok przybywa 'dorosłych dzieci', które zamiast na trzepakach siedzą z głową w telefonie albo komputerze ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia , ogólnie super post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację .? odp. u mnie :*
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mnóstwo wspomnień z dzieciństwa. Ehh, szkoda, że to już nie wróci ;/
    Mój brat sprawia, że przeżywam to jakby drugi raz, ale niestety on też już powoli dorasta.
    Urocze zdjęcia!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo boska notka :o Będę zaglądała częściej, fajnie sie czyta, ogląda! :)
    + mogłabyś skomentować moją nową notke? będę bardzo wdzięczna :) ---> NOTKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgaduję, że to Twoja siostra? Mega podobna :)

    świetny wyglad blog *.*

    http://turqusowa.blogspot.com/2014/07/10-kwas-salicylowy-i-owocowy-zel.html

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z niego dużo świetnych wspomnień :)
    nie oszukujmy się, nie jesteśmy jeszcze tacy starzy hahaha :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieciństwo to przecudowny czas :) Też mam kuzynkę, dzięki niej odtwarzam swoje dzieciństwo.
    Wspaniały post, powspominałam sobie trochę czytając :D
    Zapraszam: lola-lollaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Post jest świetny, można się przenieść w przeszłość... Ja mam taką osobę i to nawet nie jedną :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że dzieciństwo to najpiękniejszy okres w życiu człowieka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. według mnie dzieciństwo to również najpiękniejszy okres z życia człowieka twoja kuzynka jest słodka świetna sesja:)

    endrie-katrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja pamiętam swoje dzieciństwo :)
    Chociaż nie było ono tak dawno.
    Co do zdjęć, modelka jest śliczna, szczery uśmiech na twarzy to podstawa.

    zapraszam i obserwuje
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutka jest ta dziewczyna! A moje dzieciństwo? Uśmiech, zabawa, prosty świat i wspaniałe marzenia. Minęło. Pozostały jedynie wspomnienia, ale co one mi dają? No nic, takie życie - trzeba żyć dalej! c:

    http://stay-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia, słodka dziewczynka :)

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia <33

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥