28 lip 2014

lato w domu


Hej! Jak korzystacie z wakacji ? Moje polegały w ostatnim tygodniu mniej więcej na tym, że budziła mnie kuzynka wcześnie i potem zabawy z nią, a po południu na basen. Przez to też zaniedbałam trochę bloga, ale już wracam do was z wieloma pomysłami na posty. Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć z czym spędzałam czas na dworze, gdy nie było u mnie kuzynki. Opalałam się, popijając wodę z lodem i męczyłam się z zachodzącym za chmury słońcem. Tak właśnie też było dziś, więc postanowiłam napisać post z moimi ulubionymi rzeczami do spędzania ciepłych dni w domu i gdy mamy możliwość na dworze, a podzieliłam to na trzy kategorie.

Gadżety i zajęcia
Jak widzicie na zdjęciu wyżej, ja nie mogę się obejść bez mojego telefonu, który służy mi zazwyczaj do kontaktu z przyjaciółmi, czasem słucham na nim muzyki, ale zdecydowanie wole używać do tego tabletu, gdzie mam więcej piosenek. Na tablecie uwielbiam czytać fanfictions, gdyż wyszukiwarka internetowa na nim pozwala zmienić stronę na czytnik co naprawdę ułatwia czytanie. Często korzystam z niego też do tego oglądania seriali czy filmów na YouTube. Gdy już nudzę się ekstremalnie, bo serial się skończył, nikt nie dodał nowego filmiku, a fanfictions mnie nudzą, gram w gry, a mam ich dosyć sporo. Oczywiście w moich domowych letnich niezbędnikach nie mogło zabraknąć słuchawek, ponieważ u mnie na dworze jest dosyć głośno np. z powodu aut, więc moje ulubione słuchawki, sprawiają, że nie słyszę nic innego oprócz muzyki czy głosu ulubionego youtubera. Czasem wychodzę też gdzieś porobić jakieś zdjęcia. Polecam wam też do posiadania na wszelki wypadek jakiejś książki czy gazety. Oczywiście, żeby było nam wygodnie polecam leżeć nam na łóżku, a gdy wychodzimy na dwór to na kocu, czy macie plażowej. 

Przekąski
Do picia mogę wam polecić coś co sama uwielbiam czyli zwykłą wodę niegazowaną z lodem. Czasem piję też normalną, ale to gdy mam takiego lenia, że nie chce mi się wstać do kuchni po lód. Kolejną rzeczą, którą lubię pić w lato jest mrożona kawa, szczególnie wielbię karmelowe frappe z McDonalda, ale też lubię sama zrobić taką zwykłą domową i popijać. Z jedzenia to co tu dużo mówić, chyba każdy uwielbia jeść w czasie lata lody, więc to chyba oczywiste. Do tego lubię zjeść coś zdrowego np. crunchy z naturalnym jogurtem greckim, ale też czasem coś niezdrowego i tu uwielbiam tosty czy moje domowe quritto, prawie jak z KFC (jak chcecie przepis to piszcie w komentarzach).  

Moda i makijaż
I tym sposobem doszłam do ostatniej kategorii. Jak widzicie po jej tytule to moda. I co tu dużo mówić o modzie. Na pewno okulary słoneczne to rzeczy numer jeden na wakacje. Do tego ubieram koszulkę, szorty i wygodne buty, i gotowy zestaw do ubrania. Czasem lubię narzucić na siebie sukienkę. Pod to lubię ubrać strój, aby nie musieć przebierać się w niego w czasie dnia, gdy zachce mi się opalać. Okulary przeciwsłoneczne używam tylko gdy się opalam, bo normalnie mam okulary korekcyjne i są to minusy, co utrudnia normalnie funkcjonowanie bez nich. Co do makijażu to nie zmienia się on u mnie jakoś szczególnie na wakacje, ponieważ moja cera jest trądzikową i pełną przebarwień i utrudnia mi to używanie chociażby kremu BB, więc podkład, korektor i puder to coś co jest w mojej kosmetyczce.  Maluje się nawet jak jestem w domu, ponieważ czuje się bardziej komfortowo. Pod makijaż nakładam maści na trądzik i krem z filtrem 50, na usta Baby Lips, a na rzęsy tusz i to wszystko.

okulary - biedronka

Pisząc ten post naszło mnie trochę pomysłów na nowe, więc czekajcie cierpliwie na nowe posty. Wyszło dosyć długo, ale jestem zadowolona z siebie, bo pisałam ten post, bez oderwania się chociażby na chwilę, więc mam nadzieje, że to docenicie.

A wy jak spędzacie swoje wakacje, gdy jesteście w domu ? :)

27 komentarzy:

  1. Jak ja korzystam z wakacji ? Trochę leniuchuję, wychodzę na miasto. Więcej opisałam na blogu na którego zapraszam - choocolatelove.blogspot.com :) Ladne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę czytam,oglądam telewizję,jeżdżę na rowerze,tańczę ... :)
    Staram się nie nudzić :)

    Pozdrawiam,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeważnie czytam posty na blogach,oglądam YT,czasami coś poczytam.
    Cały Lipiec spędziłam leniuchując ale czeekam na czwartek bo mają przyjechać kuzynki na miesiąc i wtedy może coś się rozkręci :)
    Piękne zdjęcia!
    Fajny telefon.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kilka razy w miesiącu jadę na basen ;) Kubek na pewno z empiku ? + Proszę wyłącz weryfikację obrazkową

    http://blog-amelia-ami-2901.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia .Ja podobnie spędzam wakacje w domu !Nie ma jak leniuchowanie :)
    http://nataliasblloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły, ja w te wakacje experymentuje z modą :)

    nochanel.blogspot.com/- klik♥
    +obserwujemy, bardzo mi się tu spodobało- odp. u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W domu też można się nieźle bawić.

    http://styleeworld.blogspot.com/2014/07/paszcz-od-sheinside-i-filmik.html
    Poklikasz? ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i mam pytanie gdzie kupiłaś ten "kubek" różowy co masz na zdjęciu ?

    zapraszam do mnie
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog +świetny post :)

    http://onlyonesmileofhope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja siedzę w domu, więc post mi się przyda :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadzisz niesamowitego bloga <3
    Wygląd jest świetny *-*
    Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja gdy jestem w domu, najczęściej czytam książki, przeglądam strony internetowe, słucham muzyki ;)
    Świetne zdjęcia i post :)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. przez ostatni czas zajmowałam się czytaniem książki :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najczęściej to słucham muzyki :] od czasu do czasu przeczytam też książkę :)

    Skomentujesz? Zaobserwujesz jeśli ci się spodoba? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/wypoczynek-nad-woda.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny kubek :) Sierpień chyba spędzam w domu

    + Obserwuję!

    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? Twój blog to jeden z lepszych, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij ja na pewno się odwdzięczę!)
    Proszę o kliknięcie w banner sheinside, jeśli to zrobisz to ja zareklamuję Twój blog w następnej notce! + parę notek niżej jest konkurs do wygrania 50$ do sheinside, możesz się zgłosić!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja tak spędziłam pierwsze kilka dni wakacji :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdj :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa notka i swietne zdjecia. ;*
    Mialam takie same okulary ale ktos na nie nadeptal i sie zepsuly. :/

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dopiero od kilku dni jestem "w domu". A w zasadzie to poza nim, bo wychodzę z niego ok. 13, a wracam dopiero o 21-22. Cały czas jestem gdzieś ze znajomymi. Ale jeśli już naprawdę nie chce mi się wyjść z domu, to czytam książkę lub przeglądam wszystkie strony internetowe jakie istnieją. :)

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby więcej takich postów :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o to jak ja spędziłam wakacje , to dwa tygodnie w Polsce ponieważ normalnie zamieszkuje za granicą :)
    Miałabym małą prośbę , czy mogłabyś poklikać w linki w moim najnowszym poście ? Jeśli nie to przepraszam :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dość podobnie spędziłam wakacje :).Kocham robić sobie latem przekąski i napoje <33
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  24. rano wychodzę na słońce na balkon,bo po 12 już znika na drugą część, a potem cały dzień albo laptop albo telewizor :(


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super post :-)

    http://its-me-victoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥