31 sie 2014

BACK TO SCHOOL: haul


Hejka! Na samą myśl, że jutro zacznie się szkoła to po prostu mam ochotę coś zrobić. Do tego idę teraz do trzeciej gimnazjum, więc na samą myśl o egzaminach robi mi się niedobrze, ale no niestety trzeba to jakoś znieść. Wiem, że posty BACK TO SCHOOL, są jednymi z bardziej lubianych, bo sama uwielbiam czytać takie, czy też oglądać vlogi z takimi seriami. Ja lubię sobie umilać czas nauki ładnymi szkolnymi przyborami. Zakupy te po prostu uwielbiam, szczególnie wybieranie zeszytów. Różne okładki, wzory, kolory kuszą, więc zazwyczaj trudno mi wybrać i kupuje po prostu za dużo. Zakupy te zrobiłam już dosyć wcześnie, bo przed moim wyjazdem do Hiszpanii, gdy tylko w Auchanie pojawiła się szkolna oferta, ale post pojawia się dopiero teraz, bo nie chciałam go pisać jeszcze przed postami z Hiszpanii, bo jednak nie miałam jeszcze paru rzeczy, ale teraz mam wszystko i mogę go spokojnie przygotować.


Plecak i piórnik to chyba najważniejsze rzeczy, bo w końcu w nich przechowujemy wszystkie swoje szkolne rzeczy. Ja w tym roku zdecydowałam się na rzeczy z Housa. Już kiedyś bardzo chciałam mieć plecak stamtąd i w tym roku trafiła mi się taka okazja. Na sklepie internetowym wypatrzyłam sobie plecak w większe gwiazdy, ale gdy przyjechałam do sklepu okazało się, że jest on dosyć mały jak dla mnie, a ten był tuż obok i skradł moje serce. Piórnik stwierdziłam, że chce do kompletu i szukałam go po całym sklepie i mam! 


Jak już wspomniałam uwielbiam kupowanie zeszytów. W tym roku chciałam mieć większość minimalistycznych, ale chyba mi to nie wyszło. Na okładach większości zeszytów są jakieś teksty czy proste obrazki, co według mnie jest dobre dla osoby w moim wieku. W zeszytach z sówkami się zakochałam, a zeszyt z KEEP CALM AND BLOG ON, idealnie opisuje mnie.


Pora na rzeczy do piórnika. Tak naprawdę z tych rzeczy, że zdjęcia będę mieć tylko ze sobą w piórniku dwa długopisy z BIC'a, które uwielbiam, gumkę, temperówkę, ołówek i linijkę oraz dwa zakreślacze, kredki i cienkopisy (tak w tym małym piórniku mi się to zmieściło), których nie ma na zdjęciu. Resztę rzeczy jak ekierka, kątomierz i cyrkiel będę nosiła tylko wtedy, gdy będę ich aktualnie potrzebować w szkole.


Na zdjęciu możecie zobaczyć rzeczy, które będę służyć mi do takiej dodatkowej nauki. Pierwszy od lewej zeszyt, będzie po prostu do nauki w domu, ponieważ jest mega gruby, a mi teraz w 3 gimnazjum przyda się to szczególnie. Środkowy zeszyt będę używała na korepetycje z matematyki, gdyż w tym roku się na takie wybieram oraz trzeci będę używała do szkoły językowej. Cienkopisów i zakreślaczy, chyba nie muszę wam tłumaczyć, bo każdy wie do czego się ich używa. Na zdjęciu jeszcze zabrakło teczki, bo była tak sprytnie schowana, że zapomniałam jej wyciągnąć, ale będę do niej chować jakieś kserówki lub będzie mi ona służyć do noszenia jakiś prac do szkoły.


Tak, w tym roku szkolnym chce być zorganizowana. Powodem tego jest to, że w tym roku szkolnym przyjdzie mi dużo rzeczy na głowie i chce jednak mieć wszystko pod kontrolą. W końcu korepetycje, szkoła językowa, zajęcia dodatkowe w szkole i prawdopodobnie SKS, a jeszcze trzeba się uczyć. Do tych rzeczy na zdjęciu planuje dokupić jeszcze tablice korkową. 

Post wyszedł chyba dosyć długi, ale no trudno. Jak ja zacznę coś pisać, to lubię się rozpisywać. Planuje jeszcze dwa lub trzy posty z tej serii, mam nadzieje, że one wyjdą. A teraz lecę jakoś ciekawie spędzać ostatni dzień wakacji!

16 komentarzy:

  1. świetny post, bardzo lubię wpisy z serii B2S! kupowanie rzeczy do szkoły itd to dla mnie czysta przyjemność, to chyba jedna z niewielu rzeczy, tak pozytywna w pójściu do szkoły. Pozdrawiam http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny plecak i piórnik! :) Jest dokładnie w moim stylu *.*

    Zapraszam: http://oliwkowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajne, przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plecak i pasujący do niego piórnik- super rzecz! :)
    Co do egzaminów to dasz radę, mnie za rok czeka matura- to jest bardziej stresujące ;)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny plecak!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupki do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zeszyty i plecak w komplecie z piórnikiem! Super post!
    Zapraszam do nas :) http://blogowaniepasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny plecak i piornik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki sam plecak :D

    http://emolia-flesh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny haul, też uwielbiam te długopisy z bic'a chociaż w tym roku planuje czarnymi i niebieskimi pisać tylko testy i zadania które oddaje, a resztę kolorowymi długopisami z papermate, zakochałam się w nich, a i tak mi nikt nie sprawdza zeszytów :)
    www.mbartkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. super reczyy! :D

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać że haul udany ! Gdzie zakupiłaś kalendarz ? ^^

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o egzaminy to nie ma się co stresować bo jeśli będziesz pracować systematycznie to zdasz go z super wynikiem! ;D Kalendarz to podstawa chociaż swój zgubiłam w połowie roku i znalazłam go w wakacje ;D
    http://optymistyczna-realistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. SUPER BLOG !!! PROSZE POKLIKAJ W LINKI POD ZDJĘCIAMI, I JAK JUŻ TO ZROBISZ TO NaPISZ KOMENTARZ A JA ZAOBSERWUJE TWOJEGO BLOGA !!! TYLKO NIE OSZUKUJ !!

    HTTP://VICIRAGE.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobny ten jeden zeszyt :)
    blog017.blogspot.com/2014/09/czech-donuts.html

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥