13 sie 2014

haul przed Hiszpanią

Hej wam! Jak wiecie lub nie w piątek wyjeżdżam do Hiszpanii. Będę tam 10 dni, ale nie martwcie się. Nie zapomniałam o was. Jutro zanim się spakuje, przygotuje dla was parę postów i będą to posty zaplanowane, więc nie zostawiam was na czas mojego wyjazdu bez niczego. Po powrocie czekajcie na relację z Hiszpanii, czy wycieczek w niej. Wrócę pewnie z głową pełną pomysłów na posty, a po relacjach planuje dodać jeden lub dwa posty z serii Back To School. Zobaczę jeszcze dokładnie, ale na pewno coś na temat szkoły się pojawi.

Wczoraj postanowiłam się wybrać na zakupy z mamą. Wzięła mnie ona od kosmetyczki i pojechałyśmy do Galerii Jurajskiej. Kupiłam parę rzeczy. Niektóre zostały kupione wcześniej, ale też były kupione typowo pod wyjazd do Hiszpanii. Od razu przepraszam was za słabą jakość paru zdjęć, ale jest to wywołane tym, że mam po prostu słabe światło w pokoju, a teraz gdy było zachmurzono to niestety jeszcze gorzej z tym było, mam nadzieję, że mimo to zdjęcia, jak i rzeczy przypadną wam do gustu.

top - New Yorker
t-shirt - H&M

szorty - New Yorker
spódniczka - Orsay

sweterek - Terranova

torba - Terranova

podkład rimmel stay matte w kolorze 100 - Super-Pharm
baby lips różowy - Rossmann
gumki do włosów - Sinsay

zeszyt 'my blog..' - Sinsay
książka 'Tajemnice Ali' - Empik
maska na oczy - Empik
iPod Shuffle fioletowy - iDream
powerbank - Allegro

Co wam się najbardziej spodobało ? Chcielibyście sami coś mieć z tych rzeczy ?

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy.
    Zycze super wakacji!:)

    Zapraszam wszystkich do siebie:)

    √ daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jak Galeria Jurajska to na pewno Częstochowa. ;) mnie się z tego wszystkiego najbardziej podoba ta siateczkowa bluzka z nr 19. ;)
    a Hiszpanii zazdroszczę, sama chcę się tam wreszcie wybrać, ale nie wiem czy w tym roku się to uda. :)
    baw się dobrze. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba ta maska na oczy :>. Sama chciałam sobie ją kupić,gdy byłam w Empiku,ale niestety nie było. Ładne rzeczy. Sama mam Baby Lips Pink Punch i jestem z niej zadowolona,choć teraz już tak fajnie nie wyglada bo jestem opalona i trochę niknie na ustach. pozdrawiam. http://zuzueee-blog.blogspot.com/2014/08/samobojstwo-tchorzostwo-czy-odwaga.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Baby Lips <3 Tez mam ale ni koloryzującą ust :>
    Miłego wyjazdu! Ja jutro wyjeżdżam jeszcze na kilka dni,ale to ostatni juz wyjazd w te wakacje :/ Tez musze w końcu wybrać się na jakieś zakupy,bo rok szkolny sie zbliża a ja nic nie mam,haha! ^^
    Ja chętnie przeczytam post z serii Back to school,także czekam z niecierpliwością! :D


    bywiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ubrania ;)
    co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, wiele rzeczy chętnie sama bym kupiła :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zakupy.
    Zakochalam sie w zeszycie "my blog....."
    Niestety czarna torba nie jest w moim stylu..



    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    W zamian mogę zaobserwować Twojego bloga lub dać do niego link w kolejnym poście.
    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wybiorę się do Sinsay po ten zeszyt :D
    ja sobie gdzieś kupiłam z napisem: keep calm and blog on <3
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. t-shirt najładniejszy :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć te pomadkę :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że zdecydowanie zakupy się udały :) Baw się dobrze w Hiszpanii!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor ipoda :)

    / 21la.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej zabawy w Hiszpanii :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne bluzki ;) muszę kupić tą białą z new yorkera :)
    udanego wyjazdu!
    zapraszam do mnie:
    http://marsovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥