16 sie 2014

pakowanie do Hiszpanii


Hejka kochani! Gdy czytacie ten post to ja już albo dojeżdżam, albo już jestem w moim hotelu w Hiszpanii. Dzisiejszy post taki trochę lifestylowy, trochę tematyczny. Zauważyłam, że te posty cieszą się największym zainteresowaniem i mają najlepsze statystki, więc postanowiłam coś takiego napisać. Pokaże wam co zabieram ze sobą do moich toreb podręcznych i mniej więcej co znajdzie się w mojej walizce.

Mniejsza torba podręczna

W mniejszej torbie podręcznej mam takie rzeczy, które zawsze wolę mieć pod ręką, bo mogą się przydać, a raczej przydadzą się na pewno. Torebka taka przyda mi się też np. na wycieczkach fakultatywnych. Na zdjęciu możecie zobaczyć co zabieram, właśnie do tej torby, która jest z Terranovy i widzieliście ją w ostatnim poście.

Kosmetyczka w mniejszym bagażu podręcznym

Do tej kosmetyczki zabieram rzeczy takie, które służą mi do makijażu czy po prostu są przydatne w podróży. W niej zabieram ze sobą podkład, tusz, puder, korektor (którego nie ma zdjęciu, bo się skończył, ale będzie ze mną), krem do rąk, pomadkę, chusteczki antybakteryjne i żel antybakteryjny do rąk.

Duża torba podręczna

Do tej torby wkładam większość rzeczy, które mniej mi się będą przydawać jak np. koc, jedzenie czy pasta do zębów. W niej też będę mieć lusterko i okulary przeciwsłoneczne i parę innych rzeczy, których nie ma zdjęciu. 
Walizka


Na zdjęciach możecie zobaczyć co wkładam do walizki, czyli jakie ciuchy zabieram ze sobą, kosmetyki i buty.Pewnie jeszcze co nieco dołożę po konsultacjach z mamą, ale wydaje mi się, że wzięłam dużo rzeczy i będzie to ich wystarczająca ilość. Do walizki biorę też duży adapter do ładowania, książkę na drogę powrotną, małą torebkę i portfel, bo wole je np. brać na miasto niż dużą torbę, w której nie będę mogła nic znaleźć. 

Oczywiście wkładam też podstawowe rzeczy do walizki, ale tego wam chyba nie muszę pokazywać. A ja tymczasem kończę tego posta i znikam na parę dni. 

11 komentarzy:

  1. Jejku, jak Ci zazdroszczę takiego wyjazdu.
    Tym bardziej, że teraz w Polsce tak zimno.
    Też zawsze biorę tyle rzeczy, gdy wyjeżdżam ;D
    Dodatkowo zawsze, zapomnę połowy ;)

    Udanego wyjazdu,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wypadu :)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemniej podróży <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycze ci milego wyjazdu :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, tez właśnie się pakuję :)

    / 21la.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii *.*
    baw się dobrze! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*
    (a jeśli możesz kliknij w baner sheinside!)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pościk może follow for follow ?

    odpowiedz u mnie : http://www.vicirage.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu. *-*

    Co powiesz na wspólna obserwację? Jesli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥