15 wrz 2014

nie jestem idealna, przykro mi

Ogólny ideał człowieka nie istnieje. Nie można spotkać kogoś, kto jest idealny dla wszystkich, ale można spotkać kogoś, kto jest idealny dla siebie.

Tak w ogóle to nie lubię słowa idealna, ale to ono chyba najlepiej opisze to o czym chciałam napisać dzisiejszego posta. Pomysł na niego pojawił się już dosyć wcześnie, gdy miałam jeszcze czas w wakacje, ale brakowało mi zawsze to zapału do napisania, to zdjęć, ale wreszcie mam i to i to.

Każdemu ideał kojarzy się człowiekiem pięknym, ze wspaniałym charakterem, dobrym sercem. Dużo dziewczyn, do których należę też ja, nazywa swoich idoli idealnymi, ale prawda taka, że nikt nie jest idealny, nawet oni. Nawet pani z okładki magazynu, nawet dziewczyny na Tumblrze. Może i nam wydają się te osoby idealne, ale tak naprawdę to nie są. To efekty pracy fotografa, wizażysty, stylisty i reszty sztabu. Ich charakter przedstawiają jako bardzo pomocny, manipulują słowami, żeby przedstawić ich w jak najlepszym świetle. Także nawet jakby ktoś z nas chciał wyglądać i być jak dziewczyna z okładki to mu się to nie uda, bo nawet dziewczyna z okładki, nie wygląda i nie jest jak dziewczyna z okładki. 






Przyznam się, że nadal miałam i mam polot na bycie idealną. Marzy mi się wyglądać jak dziewczyna z okładki czy na Tumblrze. Wiem, że nie uda mi się to, bo jednak nie zmienię niektórych elementów budowy swojego ciała. Trądzik (którego niestety mam), nie znika już od jakiś 6 lat, waga skacze jak szalona, do tego charakter, też nie za wspaniały. Wszystkie te moje niedoskonałości sprawiają, że jestem po prostu sobą, że jestem zwyczajna. Wierze, że się zmienię kiedyś, że będę miała to zaparcie to tego, aby wyglądać tak jak chce, że wreszcie pozbędę się trądziku, waga spadnie tak, żeby mnie zadowolić, ale mimo to i tak nie będę ideałem, bo IDEAŁY NIE ISTNIEJĄ! 





sweter - terranova, szorty - new yorker, buty i top - auchan

Teraz każdy na świecie dąży, żeby być tym ideałem, ale czy gdyby każdy nim był to na świecie byłoby tyle różnorodności? To, że nie jesteśmy idealni, ale jesteśmy po prostu sobą i jesteśmy zwyczajni sprawia, że jesteśmy jedyni w swoim rodzaju na tym świecie. Gdyby każdy był ideałem byłoby na świecie nudno, a tego nie chcemy. Więc zadajemy sobie pytanie czy naprawdę warto dążyć do bycia idealnym ? 


A jakie jest wasze zdanie na ten temat ? ;)

23 komentarze:

  1. śliczne buty! pozdrawiam:)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:( http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie jest doskonały :) bardzo ładna stylizacja :D

    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem idealna, nawet się nie staram, chce być szczęśliwa, bo to dla mnie jest najważniejsze. Też pisałam kiedyś post na ten temat, jeżeli cię zainteresuje to zapraszam tu

    http://milionioliwka.blogspot.com/2014/07/idealna.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto dążyć do ideału, taka motywacja do działania. :) Ale wszystko w granicach rozsądku!
    Piękne zdjęcia! ♥

    http://openuppaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również miałam taki etap w życiu, dążyłam do ideału ale doszłam do wniosku, że nikt przecież nie jest idealny. Piękne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie na giveaway! http://ailney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Denerwuje mnie porównywanie ludzi do ideałów, przecież nie znamy wszystkich cech danego człowieka. Są osoby, które tylko wydają się idealnie a tak jak każdy mają problemy, troski i kompleksy...
    Świetny pomysł na tekst ;)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę genialny blog.!! <3

    Obserwuję, czy mogłabym liczyć z Twojej strony na rewanż? Bardzo mi na tym zależy :)
    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam , że każdy jest idealny na swój własny sposób i to powinno się liczyć . Inni ludzie nie powinni nas oceniać jeśli nas nie znają .

    Życzę sukcesów w blogowaniu i oczywiście obserwuję , już nie mogę doczekać się kolejnego postu :)

    http://barry-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia ;)
    blogmalolaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nikt nie jest idealny,każdy ma wady,ale wiele zalet!:)

    Zapraszam do mnie!:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tu! ♥ Będę częściej wpadać!
    + jeśli klikniesz w banner sheinside to zareklamuję twój blog w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się słowa 'nawet dziewczyna z okładki, nie wygląda tak jak dziewczyna z okładki'. Co do ideałów.. masz rację każdy ma inny kanon piękna dla jednej dziewczyny mogą to być długie czarne proste włosy, duże oczy itp, a dla innej krótkie blond włosy, szczupła .. Trzeba być sobą a nie szukać idealności. :)


    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze to samo powtarzam - panie z okładek gazet patrzą na swoje zdjęcia i same marzą, żeby tak wyglądać :) Każdy z nas jest perfekcyjny na swój własny sposób ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. o gustach isę nie dyskutuje, masz racje :3

    Zapraszam do mnie --> http://lenettete.blogspot.com/
    Zachęcam do komentowania i obserwowania, odwdzięczam się tym samym ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. nikt nie jest idealny! :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i ślicznie wyglądasz.
    A co do treści to w zupełności się z tobą zgadzam.
    Zapraszam do mnie :
    victorianewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Nikt przecież nie jest idealny.
    U nas konkurs. Wpadniesz?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie to ujęłaś, świetna dziewczyna z Ciebie! :)

    Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy, więc słowa otuchy wiele dla nas znaczą x
    http://baaambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie to napisałaś!
    Nie ma ideałów, chociaż mi też marzy się bycie dziewczyną z Tumblra.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/09/everyday.html
    Zapraszam na post! :)
    Miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie komentarz lub obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia
    To prawda ideały NIE ISTNIEJĄ

    http://happyfruitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przykro mi, ale znowu wyglądasz jakbyś przytyła 10 kg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że to tak wygląda, ale po prostu zaniedbałam się trochę przez wakacje, mimo tego, że chciałam trochę zmienić siebie to mi to nie wyszło po prostu. Wyglądam ja wyglądam i cały czas próbuje coś z tym zrobić. Może mi wyjdzie, może nie, ale to nie będzie wina tego czy przytyłam czy nie, bo po prostu mam taką budowę :)

      Usuń
  22. Nie istnieje ideał człowieka, napisałaś to bardzo dobrze :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog :)!

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥