4 paź 2014

patrząc w przyszłość


Przyszłość jest jedną z rzeczy, których chyba obawia się większość ludzi na całym świecie. Duża ilość ludzi boi się tego co będzie, jak to będzie wyglądać, czy uda się spełnić plany i marzenia, szczególnie w wypadku młodych ludzi. Dla starszych osób, schorowanych przyszłość to dni, które są policzone i tak naprawdę, nie wiedzą oni czy jutro rano się obudza. Nie raz myślałam o tym jak będzie wyglądać moja przyszłość i za każdym razem była ona inna. To może jest spowodowane tym o czym powiedziałam na początku, czyli tego, że ludzie boją się przyszłości i boją się nią zadręczać, a żyją tym co było kiedyś, najczęściej rzeczami najgorszymi jakie im się przytrafiły.





Dla osób w moim wieku, w tym roku szkolnym będzie musiał paść wybór o wyborze szkoły, a jak wiadomo liceum, technikum związane są bardzo z naszą przyszłością. Większość z nas będzie kierować się swoimi zainteresowaniami, czyli coś co może się nam znudzić po jakimś czasie no i będzie odwrotu. Skończy się na tym, że ci których coś znudziło będą pracować w znienawidzonym przez siebie zawodzie i co wtedy. Ostatnią nadzieją są dla nas studia, o które zdaje mi się, że będzie ciężko z nową maturą.

Przyszłości każdy może też się bać, w związku ze starością, która prędzej czy później do każdego z nas przyjdzie. Boimy się czy nie będziemy chorować, oraz tego, że umrzemy, co jest rzeczą, której nie może ominąć żaden z nas. Osoby, które chodzą do wróżek, musza po prostu bać się przyszłości bardziej, a takie osoby jak wróżki sprawiają, że te łatwowierne osoby boją się jeszcze bardziej o swoją przyszłość, lub po prostu nie martwią się nią, a potem często się zawodzą, bo to co mówią wróżki to często nie prawda.





Każdego z nas pewnie ciekawi, jak nasza przyszłość będzie wyglądać. Mimo tego, że się jej boimy trzeba mieć wiele alternatyw dla siebie, w razie gdyby coś się wydarzyło nie tak, gdyby nasze plany o wymarzonym zawodzie się nie udały. Warto poświęcić czasem choć trochę czasu i pomyśleć o niej też trochę, bo warto o niej myśleć, nie tylko w taki sposób, aby się jej bać, ale też w taki, aby móc próbować się nią cieszyć. W końcu z przyszłością nie wiążą się tylko takie rzeczy jak samodzielność, wybór pracy, starość i śmierć, ale też radość z posiadania własnej rodziny, spełnieniem marzeń (choćby ze stworzeniem listy Before I Die i realizowaniem jej) oraz z wieloma innymi pozytywnymi rzeczami. Nie musimy walczyć o nasza przyszłość, tak jak nasi dziadkowie, mamy wolny kraj, wiec cieszmy się, że mamy ją pewną. Warto więc, według mnie choć czasem nie bać się tego co będzie, bo w końcu Co ma być to będzie, a jak już będzie to trzeba się z tym zmierzyć.




t-shirt, jeansy, parka - h&m, torebka - terranova

Pamiętacie te tory? Pojawiły się w jednym z moich pierwszych postów, a teraz pojawiają się tu znowu. Stwierdziłam, że będzie to idealne tło dla tej jesiennej stylizacji. Jeansy na zdjęciu stały się obecnie moimi ulubionymi, choć w mojej szafie leżą już dosyć długo, podobnie jak torebka. Buty to mój nowy nabytek, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają, mimo, że trzy razy musiałam czekać, aż przejdzie pociąg, oraz zmierzyć się z dziwnymi minami ludzi w samochodach przejeżdżającymi przez przejazd. Mimo tego jestem zadowolona z efektów zdjęć. 

A wy boicie się przyszłości? Podobają wam się zdjęcia i stylizacja ? 

48 komentarzy:

  1. Super stylizacja! ;-)

    ZAPRASZAM, NOWY POST DIY!
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2014/10/diy-swiecznik.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie byłaś ubrana *-*
    serdecznie,zapraszam na mój nowy post na blogu
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boje:(

    Mogła byś poklikać w linki i baner sheinside na moim blogu?Była bym wdzięczna:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko trochę obawiam się przyszłości ;)
    Świetne zdjęcia i stylizacja ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty:)

    http://oktaviaandoktavia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne spodnie i koszulka! ja czasem boję się przyszłości, ale czasem na nią czekam z niecierpliwością :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, super buty! :)
    Przyszłość nas nie przeraża, choć nikt nie wie co wydarzy się za kilka lat...
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty :)

    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne buty i spodnie.
    Trochę obawiam się przyszłości, ale chyba każdy tak ma.
    Trzeba być optymistą :)

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fany post :)
    http://mery-cotille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boję się przyszłości a stylizacja cudowna ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super kurteczka :) ja starałam się odwlekać decyzja o przyszłości, dlatego poszłam do liceum, zdałam dobrze maturę i zostałam przyjęta na studia. Studiuję z dobrymi ocenami, ale ciągle wydaje mi się, że to nie jestem miejsce, w którym powinnam być. Czasem chyba trzeba dać się pokierować losowi i czekać na to, co on przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam pojęcia,co przyniesie dla mnie przyszłość :)
    uwielbiam sesje zdjęciowe na torach,ale zawsze boję się,że pociąg mnie przejedzie haha :D

    www.blog017.blogspot.com - nowy post o moich ulubionych cytatach ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się butach♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetna stylizacja i piękna kurtka :)

    https://barry-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uważam, że nie warto bać się przyszłości.
    Stylizacja bardzo mi się podoba. :)
    Obserwujemy?
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny post. Naprawdę świetnie napisane. Przyszłość jest rzeczą bardzo zastanawiającą.
    Dodałam blog do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, każdy myśli o swojej przyszłości, marzy:)!


    Pozdrawiam!
    ♥ JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny outfit , a buty świetne :)

    obserwuję , lucja-d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie mi się bardzo podobają i buty *,*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great photos!! Love the outfit. x
    Have a look at my blog? We can follow each other via gfc and bloglovin if you want, just leave me a comment!

    Sammie
    sammiethestargirl.blogspot.com || Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  23. ja na razie nie myślę o swojej przyszłości :) bardzo lubie zdjęcia na torach lecz boje się ze nagle jakiś pociąg mnie przejedzie ..;/
    super zdjęcia ci wyszły i ładna stylizacja!|

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna stylizacja! Typowo jesienna :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tak szczerze to bardzo boję się przyszłości, ale jestem na tyle ciekawa, że nie moge sie jej już doczekać :D
    wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja staram się nie myśleć o przyszłości :) Wolę żyć w teraźniejszości, bo w niej wszystko jest możliwe. Czasem lubię pomarzyć, ale wiem, że jeśli nie zacznę działać TERAZ to marzenia pozostaną tylko marzeniami.

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty <3
    zdjęcia na torach zawsze mają coś szczególnego w sobie , nie wiem do końca dlaczego ;)

    http://violetfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wybacz ale wczesniej tylko obejrzałam, a teraz przeczytałam.
    świetny post, który dotyczy każdego. Ja bardzo często myślę o przyszłości czasem chyba zbyt często. Jednego dnia wszystko wydaje mi się proste i mam wrażenie, że mimo wszystko nie dam się i spełnię swoje marzenia, choćbym na glowie miała stanąć, ale bywają dni w których nie wierzę, że cokolwiek może się udać. Tak czy siak zawsze boję się o swoją przyszłość i mam wrażenei , że czas ucieka zbyt szybko...
    pozdrawiam :)
    (świetny blog)

    http://violetfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w twoich butach.Są świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł na post. Ładnie, przejrzyście i czytelnie napisany, bardzo podoba mi się Twój styl pisanie. :) Ja staram się nie myśleć o przyszłości, raczej żyć teraźniejszością. Cudowna stylizacja i zdjęcia. Ładny wygląd bloga. Obserwujemy? Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Boje się bardzo. Świetna stylizacja. Pozdrawiam i zapraszam do mnie. http://suzanaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. przyszłość to temat rzeka więc nawet nie zagłębiam się w to bo zaraz mam milion scenariuszy ;)) bardzo fajny post i fajne zdjęcia, super wyglądasz ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Aww *.* powiem tak... bardzo piękny blog, cudowne zdjęcia no i oczywiscie super post :) Masz talent <3
    Będę tu zaglądała bardzo często :)
    Obserwuje

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu Sheinside? I linki w tym poście ?
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a ://sawanowska.blogspot.com/2014/10/sheinside-halloween.html♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja najbardziej zaczęłam się bać ostatnio tego, że moje wymarzone plany się nie spełnią, że coś zepsuję, nic nie będzie tak jak chcę, ale jednak 'co ma być to będzie, a jak będzie trzeba się z tym zmierzyć' :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. cudnowna notka, powaznie:):)) zdjecia sa cudowne!
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne, naprawde:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo boje się przyszłości z jednej strony chciałąbym wiedzieć co mnie czeka, ale z jednej strony lepiej wole nie wiedzieć :) prześliczna stylizacja bluzka super :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. swietna stylizacja
    2. tez sie boje przyszłosci, i strasznie sie stresuje i własciwie zrobiłabym wszystko zeby nie dorastac, jeszcze nie mam 18 a juz chce wrócić do czasów dzieciństwa i jeszcze raz spelnic wszystkie swoje marzenia ;c

    magdauke.blogspot.com zapraszam xo

    OdpowiedzUsuń
  40. twój post dał mi do myślenia! Nie- chyba nie obawiam się przyszłości a raczej żyję z optymizmem. Świetna stylizacja♥


    ☼olczblog.blogspot.com☼-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny blog i zdjęcia są piękne !

    Zapraszam do obserwacji. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie to bardzo dużo znaczy.
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. no ładna stylizacja! i bardzo fajny blog :)

    http://our-teenage-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥