25 paź 2014

too much school


Hej wam! Jakiś już dłuższy czas nie było tu żadnego posta nie tematycznego, tylko takiego zwykłego, życiowego. Zmieniłam trochę wygląd bloga, mam nadzieję, że się wam podoba. Pogoda do kitu, ciągle pada, zimno, nie mam jak wyjść na zdjęcia. Jak widzicie po nazwie, napisze wam o szkole, bo o czym innym pisać w październiku, gdy siedzimy w niej od poniedziałku do piątku. Można krótko powiedzieć, że jestem wykończona całym tygodniem nauki. Na dodatek musiałam iść do szkoły również dziś, ponieważ miałam zajęcia unijne z chemii i WOS-u. Złożyło się tak, że trwały one od 8 do 13, więc to praktycznie tak jak każdy normalny szkolny dzień. Krótko mówiąc jestem wykończona szkołą.  Wracam z niej o 15-16, najwcześniej o 14. Po tym przychodzi czas na naukę, lekcję i nawet się nie obejrzę a już 20. Jak zobaczycie na zdjęciu mam też zajęcia dodatkowe, więc jeszcze mniej czasu wolnego. Przykładowo w czwartek kiedy mam angielski, wracam ze szkoły około 15:15, jem obiad, odpocznę chwilę i już muszę jechać na angielski, z którego wracam około 19, wiec czasu wolnego praktycznie zero. 

Na ten tydzień mam już zaplanowane dwa sprawdziany, dwie kartkówki, a pewnie coś mi wskoczy w międzyczasie, ale od przyszłego tygodnia będę mogła trochę odetchnąć od nauki, bo mam okres ochronny przed olimpiadą z języka angielskiego i WOS-u. Oczywiście też będę się w tym czasie uczyć, ale poświęcę ten czas typowo na naukę przed olimpiadami. Mam nadzieję, że po olimpiadach trochę odetchnę (no chyba, że mi się uda dojść do drugiego etapu, ale ciii) i wreszcie mój czas wolny się zwiększy, bo na razie najwięcej tego czasu mam w piątkowe wieczory, które wyglądają tak jak na ostatnim zdjęciu. Mam do Was prośbę, jeśli macie jakieś pytania, które chcielibyście mi zadać to piszcie je w komentarzach, bo planuje posta z Q&A :)





A co słychać u Was? Bierzecie udział w jakiś konkursach przedmiotowych?
Co sądzicie o nowym wyglądzie?

38 komentarzy:

  1. prześliczny blog <3 obserwuje i licze że jeżeli mój ci się spodoba, zaobserwujesz go :D
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w szkole jest mało konkursów, które są z moich dziedzin, jednak teraz planuje wystartować w olimpiadzie językowej pod patronatem prezydenta miasta :)

    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Brałam udział w dwóch konkursach kuratoryjnych, niestety nie udało mi się przejść dalej :/ Również jestem wykończona szkołą. Ładne zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam:
    http://sweet-hearts-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie biore udziału w konkursach :D

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam brać udział w konkursie z historii ale się rozchoowałam i nie dałam rady. Wiem co to znaczy dużo nauki. Ostatnio nie wychylam się zza książek. Sprawdzian,pytanie,katrkówka i tak w kółko.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Monte- uwielbiam ! :D

    A co do szkoły, to ja już mam jej serdecznie dosyć, został mi tylko ostatnik rok jeszcze :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam okropnie dużo nauki. Tylko, że mój powrót do domu trwa godzinę, więc najwcześniej jestem zawsze przed 16 w domu. Dochodzą jeszcze do tego dodatkowe zajęcia :/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog. Niestety, bardzo dużo osób plan tak wygląda.
    gopnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również najwcześniej kończę lekcje o 14.00 i jestem wykończona szkołą :(
    I ja też biorę udział w olimpiadach z j. angielskiego, matematyki i j. polskiego, a w międzyczasie jest kilka innych konkursów, więc bardzo mało wolnego czasu :(
    Śliczny ten nowy wygląd bloga! *.*
    Moje pytania:
    - Za co lubisz bloggera?
    - Co najbardziej cenisz w swoich czytelnikach?
    - Skąd czerpiesz pomysły na posty?
    Pozdrawiam!
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu! –KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł z tymi karteczkami przypominającymi o sprawdzianach, chyba muszę to wypróbować.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. matura taaaak bardzo! aż się nie chce wierzyć jak bardzo to może demotywowwać człowieka :C
    http://sloik-dzemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mamy te same książki ^^

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/im-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. masz racje, jest teraz strasznie dużo nauki!

    Pozdrawiam!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Co to za pyszności obok monte? :)

    http://thecaverave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie mnóstwo nauki :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jedyną motywacją jest to, że niedługo święta!

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh ... rozumiem twój ból ino codzienne wczesne wstawanie , nauka i nauka .
    Co powiesz na obs za obs ? zacznij a się zrewanżuje Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. też jestem wykończona szkołą,moim najogrszym dniem jest wtorek kiedy mam lekcje od 7.30 do 16
    nie biorę udziału w żadnym konkursie przedmiotowym

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w szkole, zwykle wybierają mnie do konkursów, nawet bez Mojej wiedzy czy zgody. I całe dnie muszę się uczyć. Ale, staram się znaleźć czas na odpoczynek. Śliczny wygląd bloga! Może zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam, więc zależy mi na miłym komentarzu, lub chociaż zerknięciu i przeczytaniu posta. Z góry dziękuję. http://everythingis-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jejku jakie na koncu smakolyki;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie na szczęście nie pada, ale jest okropnie zimno już :(
    zazdroszczę że masz czas na konkursy/olimpiady, ja muszę się już spinać do matury, która już niedługo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja biorę udział w niemieckim, angielskim, polskim i matematycznym kuratorze... ajj, z niemca już przeszłam dalej i aż się boję. powodzenia na olimpiadach!
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja biorę udział w konkursie przyrodniczym, historycznym i angielski :)


    http://choooly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach ta szkoła, miłe wspomnienia, ciesz się puki mozesz, ja z chcia bym jeszcze wróciła! :)
    Studia to trozke inaczej, ogólnie spokoj ale jak zaczyna się nauka to sie z niczym czlowiek nie wyrabia, ale też jest fajnie :D
    Pozdraiwiam i z chęcią Cię ugoszczę na moim nowym blogu
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. co do pytań na q&a:
    co zainspirowało cię do założenia bloga?
    twoje ulubione blogerki?
    czego używasz do pielęgnacji cery?

    Zaobserwowałam, mam nadzieję, że się odwdzięczysz <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam po przerwie ze wspomnieniami z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz naprawdę świetnego bloga , w następnym poście chciała bym zobaczyć Cię np. z czerwonymi ustami , moim zdaniem wyglądała byś bardzo bardzo ładnie :))

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja biorę udział w polskim :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja biore udział w konkursie przedmiotowym z biologii - nauki jest masa! Tym bardziej, że musiałam od początku przerobić i nauczyć się wszystkiego z 1 klasy...


    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w link do koszulki z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  31. Ahh... ta pogoda staje się coraz bardziej monotonna , a w szkole pojawia się coraz więcej nauki ...Ale grunt to pozytywne nastawienie :)
    ale pyszności :>

    OdpowiedzUsuń
  32. tak biorę udziały w konkursach :) już zgłosiłam się do konkursu z biologii, geografii, polskiego i angielskiego :) ale także postanowiłam brać udział w olimpiadzie z polskiego :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mamy sporo nauki dodatkowo pogoda nie poprawia humoru :/
    Małe pancakes z monte, my jadłyśmy z nutellą - pycha :D
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też mam już serdecznie dość szkoły, brałam udział w olimpiadzie z polskiego i biologii, ale poszły mi fatalnie... No cóż spróbuję za rok :D Piękny nowy design ;)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥