23 lis 2014

autumnn/winter | must haves



Hej! Na początku powinnam was przeprosić za moją krótką nieobecność na blogu, ale powiązane to jest z paroma rzeczami. Pierwszą z nich jest naprawa laptopa, a drugą duża ilość nauki. Dziś post trochę inny, bo niestety nie mam jak obrobić zdjęć, które miałam przygotowane do posta. Udało mi się znaleźć wolną chwilę i usiąść przy komputerze mamy i napisać dla Was post, w którym pokaże wam moje must have na końcówkę jesieni i zimę. 


1. Torba ta jest już rzeczą, która chodzi za mną od roku. Cały czas podoba mi się jej wygląd i właśnie czyham się na jej zakup. Mam nadzieję, że przy najbliższych zakupach znajdę ją w H&M, skąd ona pochodzi, i wreszcie ją zakupie, bo dla mnie to torba idealna i do sportowych stylizacji jak i tych bardziej eleganckich, a przez to, że jest dużo to pomieści wszystko i nada się nawet do szkoły.

2. Ciemny kardigan to według mnie totalny must have na jesień/zimę. Gdy nie mam czasu na wymyślanie w co się ubieramy, bierzemy jakiekolwiek jeansy, zwykłą koszulkę, na to taki kardigan i jesteśmy gotowe do wyjścia. 

3. W tym roku bardzo urzekły mnie wszelakie szaliki w kratę. Pasują one i do sportowych parek i jak i do eleganckich płaszczyków. 

4. Odkąd polubiłam nosić spódniczki, cały czas w mojej szafie brakowało mi tej jednej, zwykłej rozkloszowanej czarnej, którą mogłabym założyć praktycznie ze wszystkim. Mam nadzieję, że w tym sezonie uda mi się taką zakupić.

5. Burgundowy sweter z warkoczami to rzecz, którą chciałam już w roku poprzednim. Niestety, ale nie udało mi się znaleźć idealnego. Mam nadzieję, że w tym roku znajdę w sklepie taki, który będzie dla mnie tym jedynym. 

6. O spodniach z wysokim stanem marzę odkąd zakochałam się w moich szortach, które miały wysoki stan. Obecnie moim celem jest znalezienie takich, które będą i wygodne i będą mi odpowiadały kolorem. Najlepszą rzeczą jaką mogłaby mnie trafić to znalezienie czarnych jegginsów z wysokim stanem. Może wiecie gdzie znajdę jegginsy, niekoniecznie czarne, z wysokim stanem ? 


7. Kominek do wosków, to chyba rzecz wspaniała nie tylko na jesień czy zimę, ale w tym czasie znajduje on chyba największe zastosowanie. Gdy usłyszałam o nich w jakimś vlogu od razu zapragnęłam je mieć.

8. A skoro kominek to i woski. Marzą mi się te ze świątecznej kolekcji Yankee Candle, które widzicie na zdjęciach powyżej. 

9. O podkładzie z Revlonu słyszałam już wiele razy. Gdy skończy mi się mój obecny podkład, muszę go koniecznie przetestować, szczególnie gdy znalazłam go w świetnej cenie na jednej z internetowych drogerii.

10. Burgundowy kolor świetnie wygląda na paznokciach, a tym bardziej, że kolor ten jest idealny na jesień czy zimę, więc pojawił się on w moich rzeczach must have.

11. O książce Jesteś cudem - 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym. Usłyszałam jakoś na początku września czytając u kogoś post. Jest to książka, która naprawdę może pomóc nam uwierzyć w siebie, więc jest do doskonała książka motywująca, która mam nadzieje pomoże mi w czynieniu niemożliwego - możliwym. 

Mam nadzieję, że taki post trochę inny się wam spodobał, a następny będzie już normalnym postem do jakich u mnie przywykliście, czyli postem ze zdjęciami.

Chcielibyście posiadać, którąś z tych rzeczy? Macie jakieś swoje must haves na jesień/zimę?

38 komentarzy:

  1. Masz świetny wygląd bloga ;** Zostaję na dłużej <3

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłe sweterki i woski z yankee zdecydowanie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista, podobają mi się rzeczy, które wybrałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna lista, większość rzeczy znalazłaby się również u mnie :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna lista.
    Też bardzo bym chciała mieć tą książkę:)

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista :)
    Masz bardzo fajnego bloga będę tutaj zaglądać częściej :)
    Zapraszam również do siebie :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna lista, też chętnie bym kupiła te woski, dużo osób je chwali :)

    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swetry, swetry, swetry to moje must have :) Fajny blog, obserwuję.

    www.nyunare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne ciuszki ♥ ja już od dłuższego czasu poszukuję takiej torby i spodni z wysokim stanem

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książkę ,,Jesteś cudem'' Pani Reginy czytałam jakoś pół roku temu. Bardzo Ci ją polecam, ponieważ daje dużo do myślenia w życiu. Sama jej autorka dużo w życiu przeżyła, dzięki temu fajnie to wszystko opisuje. :)

    ps.obserwuję
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny post, super must haves <3
    też by mi się przydały jakieś świeczki, wszystkie wypaliłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna lista!

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  14. "Jesteś cudem" i Yankee Candle to też zdecydowanie moje MH <3

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten lakier z Wibo i polecam! Kolor jest świetny, długo się trzyma, warto kupić :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również chciałabym upolować gdzieś taki bordowy sweterek :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się 4 i 5 :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/11/xoxo.html

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie na jesień i zimę, nie może zabraknąć przede wszystkim swetrów! haha

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym miała wybierać to 1, 4, 5 ♥
    Spódniczka jest świetna, chciałabym taką, ale praktycznie nigdzie nie mogę dostać..

    Obserwuję :)
    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny design i ciekawie tutaj, dlatego też będę wpadać tutaj częściej ♥

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! (np. zaobserwuję)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy, a szczególnie 3,4,5
    Nauka mnie już męczy :c
    Obserwuję i liczę na rewanżyk

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek :)
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. torba, stweterek i spódniczka mnie uwiodły :)
    dariia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie przygarnęłabym na swoją wishlistę wszystkie ubrania, które wymieniłaś a z drugiej części świeczki oraz lakier do paznokci :)
    +obserwuję!

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna lista ;) Ja na swojej mam na pewno kilka książek i w sumie teraz na zimę przydałoby mi się kilka cieplejszych bluz ;) A takie zapachowe woski do kominków też są świetną sprawą, w sumie to zawsze o nich zapominam ale za to kadzidełka właściwie codziennie się palą w moim pokoju ;)
    Pozdrawiam ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubie takie posty, super! ;)
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie, na 100% się odwdzięczę!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. woski koniecznie! Mam takie w pracy i pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. spódnica i torebka bardzo przypadły mi do gustu, prześliczne :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka przepiękna. :) Bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny jest ten szary sweter ♥
    Może wpadiesz i poklikasz w linki choies ? Proszę ♥
    Zapraszam : http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  32. cudny sweterek! jak i wszystko haha
    threedayholiday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/day-like-every-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥