25 gru 2014

christmas time!


Hej wam! Jak wam mijają święta? U mnie jak na razie wszystko jest dobrze. Wczoraj na Wigilii jakoś nie pojadłam, bo powiem wam szczerze, że niezbyt przepadam za potrawami świątecznymi, nawet w kuchni nie podjadałam, wolałam zająć się ustawianiem talerzy na stół. Pierogów też nie jadłam, jedynie zjadłam ziemniaki z rybą, zupę grzybową i napiłam się barszczyku. Czyli taka typowa moja Wigilia. Ja, jak to ja najbardziej czekałam na moment otwierania prezentów, jednak jest we mnie ta dziecięca radość, gdy się je otwiera, no ale one według mnie nie są najważniejsze. Ważny jest czas spędzony z rodziną, przy kolacji, dzielenie się opłatkiem i składanie życzeń, chociaż wiem, że wiele osób tego nie lubi. W wielu rodzinach są one składane nie szczerze, sztucznie i aby po prostu były i po to, aby tradycji stało się zadość. Smutne jest również to, że wiele osób szczególnie starszych spędza Wigilię samotnie. W taki dzień nikt nie powinien być sam. Warto zaprosić taką osobę, jeśli wiemy, że taka jest w naszej okolicy. Może wtedy zajmie się puste miejsce, które zawsze zostawiamy przy stole ? :)



A tymczasem ja w jeszcze świątecznym klimacie, chciałabym życzyć wam WESOŁYCH ŚWIĄT, bo w końcu one jeszcze trwają i uciekam słuchać świątecznych piosenek, bo jednak są one chyba najbardziej wesołą rzeczą w czasie świąt, zaraz po prezentach i czasie spędzonym z rodziną.

Co dostaliście pod choinkę? Jaka jest wasza ulubiona potrawa świąteczna ? 

Udostępniałam wam My Story na Snapchacie, więc możecie mnie śmiało dodawać - olgiertsb :)

32 komentarze:

  1. Ja również nie przepadam za świątecznymi potrawami, pojadłam tylko trochę sałatki i ciasta :)
    Pod choinkę dostałam książkę <3 Tobie również życzę Wesołych Świąt.!!

    http://recenzje-sophie.blogspot.com/2014/12/recenzja-w-sniezna-noc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za to bardzo lubię świąteczne potrawy, a zwłaszcza wigilijne ;)
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja wigilia jak najbardziej udana ;P
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam torbę i ramkę na zdjecia :) Wesołych Świąt ;)
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia :)
    zapraszam : weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie ładne zdjęcia a tak ich mało :(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    madame-lucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/My-Style-Is-My-Life/452856468126312?ref=hltml

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Dostałam bardzoo dużo rzeczy, zbyt dużo by wymieniać :) A najbardziej lubię barszcz z uszkami! :) Wesołych świąt!
    Zaobserwowałam :) Mogłabym liczyć na to samo? To bardzo motywuję. ♥

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam wszystkie potrawy xd. I zawsze wszystko zjadam haha xd. A dostałam parę ubrań ,przenośną ładowarkę i puder :D!
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię tylko pierogi i salatke warzywna ;D

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie nienawidzę momentu składania życzeń, nigdy nie wiem co powiedzieć ;D. Dostałam ksiązkę, ubrania i lakier do paznokci ;)

    diaryyof-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia <3
    Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam barszcz grzybowy z uszkami <3 Na nim mogłaby się skończyć moja wigilia ;p
    Wesołych Świąt!
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia robisz, ogólnie blog bardzo ciekawy

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo nie lubię składania życzeń, bez względu na osobę :<
    A uwielbiam barszcz z uszkami i pierogi z kapustą i grzybami <3 To jedyne, na co tak naprawdę czekam.
    Ano i jeszcze prezenty :3 W tym roku dostałam soniczną szczotkę, power bank, książkę, perfumy, bransoletkę apart i torbę :) i pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta- dopiero się zaczęły a już się kończą;( Szkoda;(
    A blog i post cudny;)
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, uwielbiam tego typu świąteczne posty ! Super zdjęcia :D



    Mój blog ->KLIK<-

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia :) Miło się czyta :)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja najbardziej lubię chałkę z miodem :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też lubię moment otwierania prezentów :3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zajadałam się kluskami z makiem, które zawsze widnieją na stole. Jak widać niejadek z ciebie :)
    Przy okazji chciałabym złożyć ci sylwestrowe życzenia: sukcesów w blogowaniu, a także wszystkiego, co tylko sobie zamarzysz ;)
    Wpadniesz? Bardzo bym się ucieszyła również z komentarza :)
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie genialne zdjęcia! *-*
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na wigilię jem wszystkie potrawy :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja najbardziej na świecie kocham pierogii!!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne zdjęcia ! <3 U mnie święta minęły spokojnie i rodzinnie. Jednak klimatu świątecznego nie czułam jak wiadomo przez brak śniegu ;p bardzo lubię rybę po grecku i barszcz :)

    lvitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja pomimo upływu lat z dziecieca radoscia oczekuje na rozpakowywanie prezentów - obawiam sie ze juz z tego nie wyrosne :)
    Zapraszam Cię również do mnie , staram się o współpracę i będę wdzięczna za każdy klik :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleee świątecznie. :)
    Pozdrawiam, Gabi z: gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pod choinką znalazłam statyw i mięciutki koc idealny na zimę! ♥

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta i po świętach :/

    http://dilshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja najbardziej uwielbiam pierogi a co do prezentów to dostalam laptopta,simsy4,slodycze,kase,2 bransoletki,ksiązkę i jeszcze kilka innych drobiazgów :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super zdjęcia :) bardzo fajny wpis :)
    zapraszam do mnie :)

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥