31 gru 2014

goodbay 2014, hello 2015

Nie mogę już uwierzyć, że już dziś jest ostatni dzień roku. Krótko mówiąc okres ten jest takim czasem podsumowań i składania nowych postanowień noworocznych. I o tym właśnie będzie, mój dzisiejszy post. Wiem, że teraz w blogosferze jest wiele właśnie takich postów, ale ja postanowiłam go napisać, mam nadzieję, że wam się spodoba.



Ten rok był dla mnie rokiem, w którym udało mi się spełnić kilka moich marzeń, tych większych i tych mniejszych. Pierwszym z nich był zdecydowanie wyjazd do Hiszpanii. Udało mi się zobaczyć stadion Camp Nou, zwiedzić najważniejsze punkty Barcelony, a co najważniejsze opalać na hiszpańskich plażach. W tym roku, jak nigdy jeździłam na koncerty klubowe i plenerowe. Byłam na kilku koncertach Dawida Kwiatkowskiego. Może nie była to jakaś zawrotna liczba, jak w przypadku niektórych jego fanek, ale mogę powiedzieć, że mimo tego, że było ich mało to bawiłam się na nich świetnie. Kolejnym marzeniem, które udało mi się spełnić był zakup lustrzanki, o której marzyłam odkąd zaczęłam się interesować fotografią czyli od jakiś dwóch lat. W czasie wakacji uczestniczyłam też w zlocie Beliebers, który mimo tego, że był mniejszy od tego zeszłorocznego to i tak nam się udał. No i chyba najważniejsze. W tym roku założyłam bloga. Zawsze chciałam go mieć, ale nigdy nie miałam systematyczności, może dlatego, że nie motywowało mnie czytanie innych blogów, ale teraz wkręciłam się w to i jestem z siebie zadowolona, bo kiedyś myślałam, że liczba 10,000 wyświetleń jest daleko ode mnie, a to już blisko. Jedyne czego nie udało mi się zrobić w tym roku to spotkania moich internetowych przyjaciółek, ale liczę, że uda mi się to w roku następnym.


Przyszłą pora na postanowienia. Ja jakoś nigdy nie postanawiałam sobie jakiś rzeczy, bo często, albo zapominałam, albo mi się krótko mówiąc nie chciało. Na ten rok postanowiłam sobie parę rzeczy i postanowiłam się tu z wami nimi podzielić. 

1. BLOG - postanawiam sobie w tym roku, aby być jeszcze bardziej systematyczną, jeszcze bardziej rozwinąć bloga, zacząć pisać częściej posty, szczególnie tematyczne, wychodzić częściej na zdjęcia. Po nowym roku, do końca tego okresu wolnego, planuje zmienić na blogu design, aby był bardziej profesjonalny, mam nadzieję, że przypadnie wam on do gustu.

2. ZADBANIE O SIEBIE - postanowiłam sobie, aby po prostu zadbać o siebie, więcej ćwiczyć, bardziej zadbać o moją cerę i ciało, jak i dietę.

3. FOTOGRAFIA - postanawiam sobie, aby nazbierać sobie w tym roku na nowy obiektyw, mianowicie chodzi mi o obiektyw Nikon Nikkor AF 50mm f/1.8 D. Pomógłby mi on nie tylko w większym rozwinięciu bloga, ale i również w rozwinięciu się w fotografii i prowadzeniu mojego fanpage'a. 

Tych postanowień nie jest może tak dużo, ale jednak są one dosyć dobre. Mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować, a tymczasem uciekam się szykować, bo lecę dziś na Sylwestra do koleżanki z klasy. 

Życzę Wam szczęśliwego nowego roku 2015, aby był on lepszy niż ten i żeby spełniły się wam wasze największe marzenia!

A wy macie jakieś postanowienia na nowy rok ? :)

28 komentarzy:

  1. Wraz z maleństwem życzymy Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. wytrwałości w postanowieniach:) szczęśliwego nowego roku! ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobne postanowienia. Przede wszystkim chciałaby ograniczyć słodycze oraz zabrać się za bloga :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęścia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrwałaści w postanowieniach! ;-)

    Nowy post! Zapraszam ;-)
    http://kinlala.blogspot.com/2015/01/new-years-eve-in-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planuję oszczędzać i systematycznie prowadzić bloga. Szczęśliwego nowego roku!
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne postanowienia ;) też postanowiłam zadbać o siebie

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w spełnianiu postanowień!
    http://tutajewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja planuję przede wszystkim skupić się bardziej na blogu :D
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/2015/01/choies.html - poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, naprawdę świetny blog. Moje postanowienia noworoczne to schudnąć i systematycznie dodawać posty :)

    http://my-beautiful-lifeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia w realizacji postanowień!
    Bardzo fajny blog! :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podroz do Hiszpanii to takze moje marzenie <3
    Ciesze sie, ze Tobie sie spelnilo i mam nadzieje, ze mi takze uda sie tam wybrac ;)
    Szczesliwego 2015-tego !;*

    Zapraszam : gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, ładny blog, wpadniesz też do nas? BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytrwałości w realizacji postanowień. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wytrwałości w realizacji postanowień i trzymam kciuki:)
    mam podobne postanowienia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę powodzenia w postanowieniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia z postanowieniami! Na pewno część (albo wszystko) uda ci się spełnić :D

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez nie mogłam uwierzyc, ten czas tak szybko zleciał :o

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do postanowien to masz podobne do moich, powodzenia :) marta-kaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne postanowienia! Ja kiedyś również zapisywałam swoje postanowienia, ale i tak ich nie spełniałam, więc przestałam to robić :)
    Życzę Ci, aby ten 2015 rok był jeszcze lepszy od tego ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!" :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobne postanowienia :-)

    pastelovoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś :)
    obserwuje
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. również postanowiłam sobie, że zacznę ćwiczyć! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chciałabym ten obiektyw, mam nawet ten sam aparat co ty, wytrwałości w postanowieniach ! :D

    http://angelika-ka.blogspot.com/2015/01/choies.html… poklikasz w linki? Przypomnij sie w kom u mnie na blogu a na pewno się odwdzięczę jakoś !

    OdpowiedzUsuń
  27. Też oszczędzam na ten obiektyw :D
    powodzenia z postanowieniami :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam kilka postanowień :) W jakim programie robiłaś zdjęcia tych fajnych napisów? :D Odpisz u mnie na blogu plis :) Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥