14 gru 2014

welcome back


Nawet nie wiecie, jak się stęskniłam za pisaniem dla Was. Nie pisałam do Was od około trzech tygodni, ale związane to jest z kilkoma sprawami. Pierwszą jest ta, że dopiero tydzień temu mój laptop wrócił z naprawy i jakiś czas minęło, zanim zainstalowałam na nim wszystkie programy do przerabiania zdjęć. Do tego dochodzi brak czasu. Na początku grudnia miałam testy próbne i jak na razie najlepiej poszła mi historia z wosem, której najbardziej się obawiałam, bo według mnie była ona dosyć trudna, ale nie tylko to zabierało mi czas. Trzecia gimnazjum to czas walki o oceny, mimo, że nie zbliża się koniec roku szkolnego, to jednak warto na semestr mieć je jak najlepsze. Miałam też trochę ocen do poprawienia, ale teraz na ostatni tydzień przed świętami został mi do napisania tylko sprawdzian z historii, biologii i matematyki, co może się wydać dużą ilością, ale kto da radę jak nie ja. Pocieszam się tym, że w piątek wigilia klasowa, a 21 grudnia jadę na koncert Dawida Kwiatkowskiego do Krakowa. Na dodatek, za tydzień już będzie wolne, więc nadrobię czas, gdy mnie nie było. Postaram się, aby w następnym poście były zdjęcia, na których będę ja, a teraz już kończę, bo czeka na mnie jeszcze praca domowa. 


A jak u was wygląda ostatni tydzień nauki w tym roku? 
Przygotowujecie się już do świąt?

36 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. Bardzo fajny blog, zostaję na dłużej :)
    http://all-nessy.blogspot.com/2014/12/tag-moj-zwierzecy-przyjaciel.html

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER POST ZAPRASZAM DO MNIE <3 http://balbiskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu przygotowania do świąt już ruszyły :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę w tym tygodniu poprać matematykę. Już nie mogę się doczekać wolnego :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. W przerwie świątecznej pewnie znajdziesz więcej czasu na naukę i nadrobienie zaległości!

    Ściskamy gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w zbliżającym się tygodniu mam masę sprawdzianów i kartkówek :/

    www.julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Ja teraz mam miesiąc przerwy już - ale jestem studentką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że wróciłaś ;]
    http://zuzanvx.blogspot.com/2014/12/15-12-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  9. byle do piątku ! :D haha

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sprawy jak na przykład problemy z komputerem, nie mamy na to wpływu i niestety tak już jest.
    Fajnie, ze wróciłaś, powodzenia w dodawaniu kolejnych postów! :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem jak wytrwam ten tydzień, jestem tak zmęczona jak po całym, trudnym tygodniu, a to był jedynie jeden dzień. Czeka mnie parę sprawdzianów i kartkówek, bo nauczycielom nagle się przypomniało, że mają za mało ocen.
    A przygotowania do świąt idą u mnie pełną parą. W sumie większość rzeczy mam już za sobą :)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam luz w szkole :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem już bardzo zmęczona tą szkołą,mam nadzieję że ten tydzień szybko zleci <3 A do świąt jak na razie prawie wogle nie jestem przygotowana :)


    Zapraszam na nowego posta:)

    http://jull-blooog.blogspot.com/2014/12/pierniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. piatek 3 godziny w szkole tylko na wigiliach! :D
    Weż udział w najlepszym konkursie świątecznym!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello Olga!
    You have a very nice blog doll and I will be glad if we follow each other?
    Just let me know in my blog and I will follow back!
    Have a nice day
    Alisa

    http://www.alisagromova.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym tygodniu piszę egzaminy próbne, jeszcze jutro został angielski, ale w przeciwieństwie do Ciebie najgorzej poszła mi historia :D Piękne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja choruję.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.-świetny blog. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Przychodzę do Ciebie z informacją o nominacji do Libster Blog Award :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział :D http://best-frieend-forever.blogspot.com/2014/12/nominacje-do-libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie ostatni tydzień "nauki" spędzam w domu bo jestem chora :D
    Miłej zabawy na koncercie :)
    Obserwuję <3
    ♥ Maja Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja przez ostatnie dwa dni nie byłam w szkole xD

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie zdjęcia bokeh ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. http://blog017.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super te dwa zdjęcia, serio. niby takie zwykłe, a jednak fajne.
    nikt nie ma ci tego za złe. ja też czasem mam okresy gdy chciałabym coś napisać, ale nie do końca mam czas i możliwości:)

    zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, widać że wkładasz w blog dużo pracy i czasu.
    Może obserwacja za obserwacje?
    daj znać u mnie na blogu;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że wróciłaś :)
    Prześliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ten tydzień przeżyłam i w końcu WOLNE! <3

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ten tydzień miałam straszny,pod względem nauki.
    Ale na szczęście się już skończył XD
    Może obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie w komentarzu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już od dawna wyczeuję świąt i jak najbardziej się do nich przygotowuję <3

    OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ!

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia

    Obserwujemy?
    Ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zjecie, ja Dzisaj zaczynam przygotowania :)

    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne Zdjęcia *o*

    Życzę Ci zdrowych i spokojnych świąt, i aby wszystkie twoje marzenia sie zpełniły ;)

    Mój Blog ~ Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Również niedawno pisałam próbne i najlepiej poszedł mi angielski i przedmioty humanistyczne :).

    diaryyof-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. łał, pamiętam, kiedy byłam w 3 gimnazjum, to też się mega stresowałam testami itd... nie martw się, na pewno trafisz do wymarzonego liceum (chociaz z doświadczenia wiem, że to, jakie liceum wybierzesz wcale nie jest takie ważne XD) i wszystko będzie ok :)
    buziaki :)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥