7 mar 2015

dreams


Tyle ile ja już miałam na tym blogu przerw, to chyba mało kto miał. Wszystko za sprawą mojego kochanego laptopa, ale teraz już go jakoś ogarnęłam i wszystko jest dobrze. Nawet nie wiecie, jak źle się czułam, nie mogąc dodać dla Was posta. Teraz postaram się pisać regularnie.  Mam nadzieję, że mi to wyjdzie i nawet egzaminy w kwietniu mi w tym nie przeszkodzą. Dziś przychodzę do Was z postem tematycznym.

Ile razy w waszej głowie pojawiała się myśl, że chcielibyście coś mieć, albo coś się stało? Na pewno więcej niż kilka razy. Każdy człowiek posiada marzenia, nie ważne czy jest dzieckiem czy jest dorosły. Z wiekiem nasze marzenia dojrzewają, tak jak my. Przecież dorosły nie pomyśli, że chciałby zostać księżniczką, a dziecko nie pomyśli o tym, aby posiadać najnowszy model samochodu. Według mnie marzenia są, rzeczą dla której warto żyć. Dają nam one siłę i motywację. Pomagają wierzyć w siebie i nasze możliwości. Nawet nie wiecie jaką radością może być dla człowieka spełnienie marzeń. Ja jedno z moich spełniłam, niecałe dwa lata temu, w Łodzi, na Atlas Arenie. Zobaczyłam człowieka, który dał mi wiarę, w to że możemy coś osiągnąć jeśli tylko tego bardzo chcemy. Był to Justin Bieber. Dla osób, które nie wiedzą, pochodzi on z małego miasta w Kanadzie, matka urodziła go w młodym wieku, a teraz jest on idolem dużej ilości nastolatek na całym świecie, a także spełnia on swoje marzenia. Mi było wielką radością, gdy ujrzałam go na scenie. Po koncercie, pomimo zmęczenia czułam się świetnie, bo spełniłam jedno ze swoich marzeń. Marzenia nie są tylko dla głupich, bo jeśli jest się mądrym to można je spełnić, wystarczy tego chcieć z całego serca.







szalik - new yorker, t-shirt - zara, jeansy - h&m, buty - deichmann

A czy wam spełniło się już jakieś marzenie, bądź macie w planach jego spełnienie ?

33 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Post miło się czyta <3 Czekam na następny :*


    http://hot-schot.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma jakieś marzenia :) Super post i bardzo ładne zdjęcia. Ja lubię marzyć z zamkniętymi oczami i ulubioną muzyką na uszach:) Teraz marzę o następnym wyjeździe na narty bo miniony-w ferie -był bardzo udany:) W międzyczasie robię album z pamiątkowymi zdjęciami-zapraszam serecznie: martaiblog.blogspot.com <-KLIK, może dodamy blogi do obserwowanych i do list czytelniczych? Pozdrawiam , Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka moich marzeń się spełniło, ale te najważniejsze wciąż czekają na spełnienie! :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje marzenie spełniło się rok temu,a mianowicie posiadanie lustrzanki.Ale niestety moje drugie marzenie nie mogę spełnić sama ;) Świetny post !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sportowy look. Lubię takie klasyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, spełniłam swoje marzenie i choć mam te 21 lat to się tego nie wstydzę, a wręcz przeciwnie :) Ciagle powtarzam, że sama sobie zazdroszczę. W ogóle ten 2015 rok jest zbyt piękny, by mógł być prawdziwy.
    Pozdrawiam [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dużo marzeń, kilka z nich już się spełniło ;)
    Oczywiście planuję spełnić je wszystkie, prędzej czy później!
    Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ♣ JULIA BLOG – KLIK ♣

    OdpowiedzUsuń
  8. O swoje marzenia na pewno walczę i walczyć będę
    Jedno jest już nawet w trakcie realizacji :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia. Strasznie mi się podoba twój wygląd bloga, uwielbiam minimalizm. :D
    Obserwuję :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba dazyc do celów! :) świetne zdjecia
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia.
    Wpadniesz?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Ja cały czas dążę do spełnienia moich największych marzeń :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah, mi żadne się nie spełniło. Ale blog to moje marzenie, założyłam i mam nadzieje że kiedys będę tu szanowana :)
    Zapraszam do mnie pryzmatobiektywu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie wyglądasz! Każdy ma marzenia, a naszym celem jest dążenie do ich spełnienia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia!
    Staram się spełniać moje marzenia. Zazdroszczę koncertu Justina, wiele bym dała aby zobaczyć go na żywo. Justin wiele mnie nauczył, bardzo go za to cenię :) Mądrze napisany post!

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, honey you are soo beautiful!
    I really love your hair! <3 such a pretty girl!!!!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś słodziutka jeju :))
    Chciałabym zaprosić Cię na konkurs w którym możesz wygrać narysowany przeze mnie Twój portret lub wybrany rysunek :) Pozdrawiam cieplutko :* http://zuzanvx.blogspot.com/2015/03/wygraj-rysunek-lub-swoj-portret-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrażenie, że wiele moich marzeń już się spełniło, ale tego nie zauważyłam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super bluzeczka :)

    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. marzenia są mega ważne!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia! Super bluzka! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę zobaczenia swojego idola na żywo! Ja chciałabym pojechać na koncert Sam Smith'a lub Demi Lovato, ale na razie muszę się wstrzymać, niestety :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka już spełniłam,a le większość jeszcze nie :)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam w planach spełnienie swojego marzenia, ale to dopiero za kilka dobrych lat...

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, jak wpadniesz chociaż na minutkę. :*
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia!
    Wpadniesz do mnie poklikać w linki? Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. masz rację, spełnianie swoich marzeń jest bardzo ważne :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia:) Większość moich marzeń mam do zrealizowania:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi niestety nigdy nie spełniło się marzenie.. :(
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie! ;) "Według mnie marzenia są, rzeczą dla której warto żyć." Pięknie napisane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiechnij się trochę na tych zdjęciach następnym razem!

    Życzymy wesołych i radosnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia <3 zapraszam do siebie http://jestemwanesa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥