13 mar 2015

some must haves

Ostatnimi czasami, długo myślałam nad tym jak się ubieram, jaki tak naprawdę jest mój styl. Chciałabym go trochę zmienić, aby był on prosty, minimalistyczny, a zarazem oryginalny. Rozmyślenia te doprowadziły mnie do takiego punktu, że jednak brakuje mi trochę rzeczy w mojej szafie. Zrobiłam krótki przegląd moich ulubionych sklepów i postanowiłam wam przedstawić rzeczy, które są idealne dla mnie, aby choć trochę mój styl zmienić. 


1. Sukienka w kwiatki (H&M, 59,90 zł)  - sukienki takie jak w stylu tej na powyższej sklejce od zawsze mi się podobały. Według mnie jest ona idealna na lato, jak i na wiosnę. W zimniejsze dni, spokojnie można założyć do niej ramoneskę, czy kurtkę dżinsową. Z butami podobnie. Pasuje ona do sandałów, jak i do trampek. Krótko mówiąc sukienka uniwersalna. 

2. Sandały na platformie (czasnabuty.pl, 99,90 zł) - według mnie to kolejna uniwersalna rzecz. Świetne do spódniczek, spódnic, szortów jak i spodni. Jako, że jestem wysoka i na razie nie czuję się zbyt komfortowo w wysokich obcasach, to stwierdziłam, że takie sandały, na platformie i nie wielkim słupku będą dla mnie świetne. 

3. Ramoneska (Sinsay, 139,90 zł) - ostatnio będąc na spacerze, zaczęłam myśleć nad zakupem ramoneski. Mimo tego, że kurtkę na wiosnę mam, i jest to moja ukochana parka z H&M, to stwierdziłam, że jednak to trochę elegantszych stylizacji nie będzie mi ona pasować. Jest to rzecz, która chyba każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie, właśnie ze względu na uniwersalność jej.

4. Czarne rurki z wysokim stanem (H&M, 79,90 zł) - pewnie zastanawiacie się dlaczego zwykłe czarne spodnie pojawiły się na mojej liście must haves, przecież każda osoba powinna takie mieć w swojej szafie. U mnie tak się składa, że takowych nie mam. Sama nie wiem czemu tak się stało, pewnie dlatego, że za każdym razem, kiedy idę na zakupy ulegam niebieskim dżinsom, bo nie mogę znaleźć czarnych, ale tym razem nie odpuszczę i zakupie czarne, bo zdecydowanie ich mi brakuje.

5. T-shirty (Zara, 29,90 zł) - zwykłe basic'owe t-shirty to kolejna rzecz, której w swojej szafie mam trochę za mało. Przeglądając stronę Zary, trafiłam na kilka takich, które idealnie trafiają mój gust. Są w białe lub czarne i mają na sobie jakiś mały ciekawy nadruk tekstowy, który sprawia, że są one nie do końca takie zwykłe.

6. Nike Roshe Run (Nike, 349 zł) - ostatnia, najdroższa rzecz z mojej listy must haves to buty. Krótko mówiąc uwielbiam buty, więc nie dziwmy się, że są ich aż dwie pary na tej liście. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ten model Nike, nie byłam do niego do końca przekonana, ale gdy widziałam coraz więcej zdjęć z nimi, i pomysłami jak można je zestawić to moje zdanie na nich temat od razu się zmieniło. Pewnie pomyślicie, że uległam presji tłumu, czy coś w tym stylu, Może i po części tak trochę było, ale nie zmienia to faktu, że te buty pasują praktycznie do wszystkiego i są mega wygodne (przymierzałam je ostatnio będąc w sklepie Nike haha).

A wam coś przypadło do gustu z tej listy ?

39 komentarzy:

  1. Bardzo fajna lista :DD

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki są bardzo fajne i ciekawe, tak samo jak i roshe run.


    http://laura-ss.blogspot.com

    (Gdybyś mogła to kliknij w baner choies ♥)


    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog!
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Daj znać w komentarzu na moim blogu :)
    http://pages0fourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 2, NUMER 2 - musze je mieć!
    Pozdrawiam! [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Także mam w planach zakup Nike Roshe Run i tych sandałków na koturnie :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna lista, sandałki są piękne.
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna lista :)
    Mi najbardziej przypadły do gustu nike :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty sa super :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ta sukienka w kwiatki *o*

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z Choies?
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, każda z tych rzeczy byłaby idealna w moich stylizacjach! Platformy i oryginalne a jednocześnie minimalistyczne tshirty, to moje "very" must-haves! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka jest przecudna ! <3 fajny post
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam te nike na swojej liście must have! :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. też chce roshe, marzą Mi się heheh!:*

    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzą mi się te sandały na platformie i t-shirt'y! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/
    Jeśli mój blog ci się spodoba zaobserwuj aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama niedawno kupiłam czarne spodnie z wysokim stanem i szczerze polecam. Sprawdzają się świetnie. Koszulki również bardzo ładne, których nigdy za wiele. :)
    Zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że zajrzysz. http://killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie ubrana są swietne! :) Jednak, mi najbardziej spodobały się sandały na platformie, t-shirty oraz sukienka w kwiatki! ;)

    ► http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/ ◄

    OdpowiedzUsuń
  17. Roshe Run *.*
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna wihs list, wszystko mi się podoba! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka mega! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta lista ^^, ja też n ie mam czarnych spodni hahaha ^^, podobnie jak Ty ulegam jeansom
    zrobiłaś drobny post w poście bo napisałaś "ze względu na uniwersalność jej"
    pozdrawiam :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Propozycja nr 4 również by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka! :>

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna lista chociaż rzeczy troszkę nie w moim stylu ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna lista! ♥
    Najbardziej podobają mi się spodnie z wysokim stanem, sama na takie poluję :D
    Pozdrawiam!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy. Większość mi się podoba :)
    Blog naprawdę godny polecenia!
    Będę tu zaglądać.

    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 i 4 to zdecydowanie moje musthave! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Też postawiłam na ramoneskę na wiosnę i właśnie kupiłam sobie taką śliczną! Zdecydowanie będę ją nosić często i mam wrażenie, że modna na nią nigdy nie przemija :) Poza tym też stawiam na zwykłe t-shirty basic i powoli już zaczynam w nie uzupełniać moją szafę. Jeśli chodzi o buty to mam ogromny problem, ponieważ nie mogę znaleźć żadnych, a moje ideały zostały wszędzie wyprzedane i nie można ich nigdzie dostać (chyba, że sprowadzić ze Stanów za 100zł za przesyłkę, więc raczej podziękuję). Roshe Runy mają wszyscy, dlatego je odrzuciłam, choć ładne są ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne rzeczy
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł na post, większość rzeczy przypadło mi do gustu. :) Świetny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. 1, 4, i 5 też muszą trafić do mojej szafy. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super lista ja potrzebuje sukienki :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ubrania ;D Chyba tez muszę sobie zrobić taką listę..
    -------------------------------------------------
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo masz fajny gust ;)
    http://lifexis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥