15 kwi 2015

czy jestem podobna do girl online?

Im bardziej boję się dostać ataku paniki, tym mniejszy staje się mój świat. 

Cytat, który widnieje powyżej, pochodzi z książki Girl Online. Została ona napisana przez brytyjską youtuberkę Zoe Sugg czyli Zoellę, którą prywatnie uwielbiam. Kiedy tylko dowiedziałam się, że wydaje ona książkę, od razu wiedziałam, że będę musiała ją mieć. Zaczęłam szukać informacji czy będzie tłumaczona na język polski, kiedy odbędzie się jej premiera itd. Po jakimś czasie trochę zapomniałam o Girl Online. Gdy na mojej facebook'owej tablicy pojawił się post, że książka wejdzie do sklepów na początku kwietnia, nawet się nie zastanawiałam czy ją kupować.

Książka opowiada o mojej rówieśniczce Penny. Prowadzi ona bloga Girl Online gdzie dzieli się swoimi najskrytszymi przemyśleniami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, rodzinie i atakach paniki, które komplikują jej życie.  Kiedy jej sprawy osobiste przybierają zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku, gdzie poznaję Noah, w którym sie zakochuje i opisuje to ona na swoim blogu, lecz chłopak posiada sekret, który może doprowadzić do ujawnienia jej internetowej tożsamości i zniszczyć jej przyjaźń.

Będąc ostatnio na zakupach, zauważyłam książkę w Empiku i od razu udałam się z nią do kasy. W ten sam dzień zaczęłam już ją czytać. Od pierwszy rozdziałów książka od razu mi się spodobała. Co strona, coraz bardziej utożsamiałam się z bohaterką. Może dlatego, że Penny jest w moim wieku, interesuje się fotografią i ma bloga, czyli jest w dużej części podobna do mnie, sprawiło, że książka mi się tak bardzo spodobała. Fabułę według mnie ma świetna i naprawdę polecam ją każdemu do przeczytania. Ja pochłonęłam ją w dwa dni, w czasie mojej przerwy w naukach do egzaminu. Myślę, że spodoba się ona osobom nie tylko w moim wieku, ale i starszym.





Zoe Sugg - Girl Online - Empik

Mieliście już okazję czytać tę książkę? Też lubicie Zoellę ? 

39 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji przeczytać tej książki :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce, jednak zastanawiałam się nad zakupem. Teraz jednak jestem pewna, że chcę ją mieć! :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o książce, ale może ją zakupie :)
    Świetny wpis! :)

    Zapraszam ^^
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej książce i czaję się na nią.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić tą książkę !

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoelle bardzo lubie, ale ksiazka chyba by mi sie nie spodobala. Jednak to nie moje klimaty :) ale moze kiedys przeczytam zeby zobaczyc jak wyszlo :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałem o tej książce, ale wydaje się ciekawa :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałyśmy o tej książce!
    Mamy zamiar ją zakupić!
    Pozdrawiamy i zapraszamy na losowanie! :*
    Stayng Strong![KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie ta książka wygląda ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ją przeczytać, to jest mój must have :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa książka, pierwszy raz ją widzę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba kupię sobie tą książkę, brzmi zachęcająco :)

    MÓJ BLOG - KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  15. nawet nie wiedziałam, że taka książka istnieje, ale z chęcią się z nią zapoznam. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Zoellę. Będąc w Empiku, muszę koniecznie poszukać tej książki :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam o tej książce i chyba ją kupię :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Odwdzięczam się obserwacją ;)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez wyczekiwałam tej książki i się już doczekałam. Jest świetna!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym ją przeczytać, ale mimo wszystko boję się, że jest zbyt prosta i dziecinna. Opis historii miłości wydaje się dość płytki, dlatego nadal się zastanawiam nad jej zakupem. Jedyna rzecz, która do mnie przemawia, to opis sytuacji z perspektywy blogerki i to mnie kusi :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. W zasadzie lubię Zoellę, ale nie wiem czy kupiłabym tą książkę, na pewno bym ją przeczytała gdybym ją np. dostała lub pożyczyła od kogoś :)
    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice blog.follow me and get followed back.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/03/list-of-online-shopping-websites-in-usa.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę koniecznie kupić tą książkę
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obowiązkowo kupię tę książkę, Zoellę bardzo lubię :)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam już tyle pozytywnych opinii na temat tej książki i mam zamiar ją kupić. Ja również podziwiam i uwielbiam Zoellę ! :)

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze ją przeczytać do końca roku :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie czytałam tej książki, ale ciekawie ją opisałaś. Dzisiaj pierwszy raz weszłam na jej bloga, bardzo fajny. Nie chcę Ci tu pisać nic krytycznego, bo każdemu może zdarzyć się błąd gramatyczny, ortograficzny lub literówka, ale mogłaś tego nie zauważyć, więc przeczytaj posta jeszcze raz, bo jest tu błąd gramatyczny i nie taki wyraz jak powinien. Nie chcę Cię urazić tylko żebyś mogła to poprawić jeśli chcesz. Pozdrawiam.
    ♡Zapraszam|heykmwtw♡

    OdpowiedzUsuń
  29. przez cały czas myślała, że ta książka jest o Zoelli haha :D muszę ją kupić, bo jest ciekawa sądząc po Twojej opinii. ;)

    ❀MÓJ BLOG - [KLIK]❀

    OdpowiedzUsuń
  30. Też muszę ją w końcu kupić! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Możliwe, że kupię ją sobie na urodziny, bo nie mam aktualnie kasy :<<<
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham Zoelle! A książkę kupię sobie kiedy tylko wrócę do Polski!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  33. Wczoraj zaczęłam czytać i już się wciągnęłam. Za dużo pozytywnych opinii na wszystkich blogach, żebym jej nie kupiła :)
    cytrynowy-sorbett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥