4 kwi 2015

easter & exams


Hej wam! Minęło trochę czasu od ostatniego posta, ale sami rozumiecie jaki jest żywot ucznia trzeciej gimnazjum. Codziennie jakaś kartkówka, test, sprawdzian i praktycznie same powtórki. Trudno było mi znaleźć chwile na trochę czasu wolnego. Ostatnie plany na moje zdjęcia zepsuła mi pogoda, krótka jest obecnie straszna. W ciągu jednego dnia przeplatają się nam wszystkie pory roku, ale trzeba jakoś dawać radę. Mam nadzieję, że chociaż we wtorek uda mi się wyjść z domu i zrobić zdjęcia. Od czwartku, od kiedy mam wolne staram się powtarzać do egzaminu i rozwiązywać jakieś testy gimnazjalne, w końcu egzaminy za niecałe trzy tygodnie. W sumie najbardziej boję się drugiego dnia, czyli części matematyczno przyrodniczej, co ma być to będzie krótko mówiąc. Z największym luzem podchodzę do ostatniego dnia, czyli część językowej. Na egzaminach próbnych szła mi ona dosyć dobrze, więc nie przejmuje się tym jakoś bardzo. Wczoraj zaczęłam z mamą małe przygotowania świąteczne, zrobiłyśmy ciasto i babeczki, a dziś sprzątałyśmy w domu i robiłyśmy stroiki na stoły (w tym ten na zdjęciach z mojego pokoju). Jutrzejszy dzień spędzę z rodziną, a Lany Poniedziałek, na pewno nie przejdzie mi na sucho. Obiecałam sobie, że jeśli tylko będę znajdować chwile wolnego czasu, przeznaczę go na rozwiązywanie testów, bo dla mnie jest to najlepsza forma nauki.







Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałbym życzyć wam wszystkiego co najlepsze, bogatego zajączka, smacznego jajka i mokrego Dyngusa!

36 komentarzy:

  1. Śliczny stroik :)
    Trzymam kciuki, że napiszesz rewelacyjnie egzamin :)

    W wolnym czasie zapraszam do mnie: www.ciasteczkoooo.blogspot.com Każdy komentarz mnie bardzo motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie jestem w drugiej gimnazjum, ale już się boję co będzie działo się w trzeciej... ;p
    Ale na razie mamy wolne, mamy święta i życzę Ci wesołych świąt i smacznego jajka :*
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia, a ta babeczka wyglada uroczo! :) Kochana zycze ci wiec powodzenia na testach. Gwarantuje ci ze zdasz je z dobrymi wynikami. ja tez sie stresowałam i bylo to niepotrzebne, bo bez problemu dostałam sie do szkoły do ktorej zamierzałam isc :)
    Wesolych Świat zycze i zapraszam do udziału w mojej Akcji "Sprawdz kto czyta twojego bloga". Do wygrania nagrody :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w tym roku piszę egzamin, a nauka to koszmar!
    Wesołych Świąt! :D

    http://where-trouble-melts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://ssssanderxxxxvvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ja za rok piszę egzamin i za miesiąc już mam próbny.
    Teraz po świętach będę sie musiala nieźle wziąć na naukę, naprawdę :)
    Tobie życzę powodzenia :)
    Wesołych Świąt :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. dasz rade na egzaminach! wierze :))
    ja to sie obawiam lanego poniedzialku :c

    ♥Zapraszam do Sali-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz radę na egzaminie, trzymam kciuki i powodzenia życzę :) Cudowne zdjęcia :* Świetny blog dlatego Obserwuję i będę wpadać tutaj częściej :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :*
    WIKA BLOG ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i Wesołych Świąt :)

    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! U mnie też pogoda niezbyt współpracuje ze mną :/
    Wpadniesz? Poklikasz w linki? To dla mnie ważne.
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Zapraszamy na nasz blog - Marta&Milena

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie pogoda też jest bardzo zmienna :( Śliczne zdjęcia :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, jak rok temu uczyłam się do egzaminów.Na prawdę było warto.Jestem w szkole, gdzie zmieniło się moje podejście do życia, ludzi :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. no pogoda niezłe robi nam psikusy.Oby egzaminy poszły ci dobrze :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zdjęcia!:*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz fajne powtórki, mi również by się takie przydały :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia na egzaminach oraz mokrego dyngusa! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie sie boje egzaminu bo sama pisze w tym roku niestety :(
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na egzaminach kochana ;*

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołych świąt!
    Powodzenia.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej! Powodzenia na egzaminach:) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam <3
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. powodzenia na egzaminach kochana ♥
    bardzo ladne zdjecia ;)

    zapraszam serdecznie: gertrama.blogspot.com
    Prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam takie repetytoria, ale za rok dopiero pisze :)
    Powodzenia, trzymam kciuki ;)
    Mój Blog - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia na egzaminach! :)) śliczne zdjęcia :D
    zaobserwujesz? :)
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też powinnam coś powtórzyć na egzamin, ale ciągle nie mam się jak zabrać ;p
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Trzymam kciuki by dobrze poszło Ci na egzaminach! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia! Trzymam za Ciebie kciuki na egzaminach! :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka pyszna babeczka !

    http://Fidanzataa.blogspot.com <----- zaobserwujesz ? Tak ładnie prooszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że u Ciebie również egzaminy...
    Przekleństwo końca gimnazjum :(
    Ehh.... Powodzenia :*

    I zapraszam do siebie,
    dopiero zaczynam :) :
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥