25 kwi 2015

little things


Ostatnio wzięło mnie na wieczorne przemyślenia. Wiecie chyba o co chodzi.W poniedziałek ogarnął mnie wielki stres, bo strasznie bałam się tego co czeka mnie na następny dzień na języku polskim jako forma pisemna. Okazało się, że nie było się czym stresować, bo dostaliśmy opowiadanie, na banalny temat, które chyba poszło mi dobrze, tylko zapomniałam tytułu (jak duża ilość osób haha). Kiedy leżałam wieczorem w łóżku, lekko zestresowana kolejnym dniem, zaczęłam myśleć jaka radość pojawiła się we mnie na egzaminie, kiedy zobaczyłam temat wypracowania oraz po tym jak sprawdziłam odpowiedzi. To była jedna z rzeczy, które uszczęśliwiły mnie tego dnia. 

I wtedy zdałam sobie sprawę, jak właśnie takie małe rzeczy sprawiają, że się uśmiechamy i mamy pozytywne nastawienie. Powinniśmy się cieszyć z najprostszych rzeczy, które codziennie pojawiają się w naszym życiu i wywołują uśmiech na naszej twarzy. Dla mnie taką małą radością jest nawet to, że ładnie się pomalowałam, włosy mi się układają czy zjadłam coś dobrego. Nie musi być to zawsze jakaś rzeczy materialna, może być to też jakiś komplement, dobra ocena, czy pochwała nauczyciela. Według mnie powinniśmy doceniać takie rzeczy, bo to właśnie one składają się na nasze szczęście. Jednak chyba najważniejszą rzeczą, którą powinniśmy docenić to, to że codziennie rano budzimy się zdrowi, mamy rodzinę, bo jednak wiele jest na świecie osób, które niestety tego nie mają. 







narzutka, crop top - h&m, spodnie - new yorker, torba - primark, buty - nike roshe run

Dziś jedną z takich małych rzeczy, która mnie uszczęśliwiła jest takie małe wyróżnienie na blogu Pauliny - POLINSKA, za co serdecznie dziękuje, te miłe słowa tam zdecydowanie sprawiły, że dziś na mojej twarzy pojawił się uśmiech :)

A wy staracie się cieszyć z takich małych rzeczy ?

77 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! ♥
    Zapraszamy do nas :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się doceniać takie małe rzeczy, ulotne chwile, jednak nie zawsze mi się to udaje. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torebeczka;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam,
    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również staram się cieszyć z małych rzeczy :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja,
    rewelacyjny post :*

    Zapraszam,
    historyjki-amnezyjki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja staram się cieszyć ze wszystkiego, cudna jesteś! :)

    ✿MÓJ BLOG - [KLIK]✿

    OdpowiedzUsuń
  8. No to tylko mogę pogratulować, ja także cieszyłabym się z opowiadania na teście! :)
    Mega outfit!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak. Ostatnio pisałam o tych małych rzeczach i z tego co napisałam mogę zacytować słowa, że w małych rzeczach ogromny sens.

    Świetne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie.
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się cieszyć z wszystkiego, nawet z małych rzeczy:))
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś cudna! :) nawet z małych rzeczy staram się cieszyć :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym nie cieszyła się nawet z małych drobnostek, moje życie byłoby straszliwie nudne :)
    +Piękne zdjęcia!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stylizja, świetny crop top :)
    masz rację, powinniśmy doceniać małe rzeczy, ale też nie przejmować się upadkami, to one powinny nas motywować
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny outfit, śliczne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania świetne ciuszki :)
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ja staram się cieszyć z małych rzeczy, ale nie zawsze mi to wychodzi :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem Ci, że ja też wieczorem ostatnio siadam z kawą i rozmyślam nad różnymi tematami. Rozkminiam coś czego nie mogę pojąć.
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja, mam nadzieję, że na moich testach też będzie trzeba pisać opowiadanie, bo jeśli tak to będę czuła się jak w niebie!
    cocosanka-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze cieszę się z małych rzeczy, na które inne osoby nie zwracają uwagi hahah
    Obserwuję!
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja :)
    seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja :)
    seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie również ostatnio wzięło na przemyślenia.. Pięknie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładnie wyglądasz :)
    Mi trudno jest się cieszyć z małych rzeczy,ale próbuję :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  24. Małe rzeczy potrafią cieszyć, choć czasami po prostu nie zwracamy uwagi by z takich rzeczy czerpać szczęście. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! :)
    Mam podobne zdanie do Ciebie, nawet jedno małe słowo może poprawic komuś humor na cały dzień, prawie jak "Belvita" haha :D
    Zapraszam do mnie :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze staram się cieszyć z małych rzeczy takich jak np świecące słońce dzisiejszego dnia ale czasami różnie mi to wychodzi :P

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie :)
    www.thehiddenblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie temat opowiadanie był banalny, tylko szkoda, że w gimnazjum ćwiczyliśmy tylko pisanie charakterystyk i rozprawek :))
    Śliczne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia i stylizacja

    zapraszam: friendshipinthelens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze staram się cieszyć z małych rzeczy :) Cudowne zdjęcia, oraz świetne buty :*
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega ! zapraszam do mnie- podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj kochana ja umieram ze stresu przed tym co będzie za tydzień na maturze... :D ale ani myślę sprawdzać odpowiedzi, dla mnie tą "małą rzeczą" będą wakacje!:)

    whitemisses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też nie napisałam tytułu, ogółem rozczarowałam się bardzo, bo chciałam z całego serduszka rozprawkę! Ale dobrze, że doceniasz takie drobiazgi, nie każdy to umie :) Śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia:*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny outfit i zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mega się cieszę właśnie nawet z takich prostych komplementów :D

    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też zapomniałam tytułu! Ja też staram się doceniać mniejsze rzeczy ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Great outfit, and nice photos :3

    I'm following you. Follow back? (you don't need to comment my post, just follow my blog:)
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  41. Nawiązując do egzaminu, też byłam bardzo ciekawa jaka forma nas spotka :) Kiedy zobaczyłam "Napisz opowiadanie..." i lekko rozejrzałam się dookoła widziałam jak jedni uśmiechają się pod nosem a inni otwierają buzie ze zdziwienia :D Mi temat raczej podpasował ale niespodzianka była niemała :)


    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudowne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  43. Również opowiadanie na egzaminie poszło mi dobrze, no ale właśnie zapomniałam tego tytułu. Nawet w głowie żaden tytuł podczas pisania mi nie siedział :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  44. tak- ostatnio nawet uświadomiłam sobie jak bardzo te ,,małe,, rzeczy potrafia cieszyć! Świetne zdjęcia!

    Obserwuję, Pozdrawiam i Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja staram się dostrzegać każdy dobry szczegół z dnia :)
    Teraz jak wszyscy mówią o tych egzaminach to aż robi mi się słabo na myśl, że za rok to ja będę siedzieć przy stoliku i je pisać... :(
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mam tak samo :) A często poprawiam sobie humor właśnie ładnie wyglądając- układam inaczej włosy, mocniejszy makijaż itp. To taki mój mały sposób na chandrę ;)

    Pozdrawiam
    byjovita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej! Mnie również ostatnio wzięło na wieczorne przemyślenia. Moim zdaniem dostrzeganie małych rzeczy jest ogromnie ważne. Musimy się z nich cieszyć, bo czasami nie zdajemy sobie sprawy, że pełnią ogromną funkcję w naszym życiu. A każdy uśmiech się liczy. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta torebka jest idealna! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Staram się cieszyć z najmniejszej drobnostki! Ładne zdjęcia :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Staram się cieszyć i doceniać drobne rzeczy.
    Ładne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ich estetyka :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też bardzo staram się cieszyć z małych rzeczy. Czytając twojego posta cały czas chodziła mi po głowie piosenka Sylwii Grzeszczak ,, Małe Rzeczy'' ;p Świetny post!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia, twój blog ma piękny design.Ja ogółem jestem osobą która zawsze cieszy się z małych rzeczy ;) Pozdrawiam.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gdzieś kiedyś przeczytałam że szczęście nie jest pasemem nieprzerwanej radości, to małe szczęśliwe chwile, uśmiechy i radości przeplatane chwilami smutku. W pełni się z tym zgadzam :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia.
    Nauczyłam się cieszyć z drobiazgów, kiedy rok temu założyłam taki słoiczek z dobrymi wspomnieniami z każdego dnia. Codziennie wieczorem opisywałam na kartce, co fajnego mnie spotkało (wraz z datą) i wrzucałam do słoiczka, a w Nowy Rok wysypałam wszystkie karteczki i przeczytałam. Wspaniałe uczucie, polecam.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. super zdjęcia i rewelacyjna stylizacja!!!! ;)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  57. To prawda. Powinniśmy się cieszyć z każdej małej rzeczy.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. ładnie :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. przepięknie wyglądasz! podoba mi się sweterek :3
    co powiesz na wspólną obserwację? Ja już!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz, moje ulubione kolory masz na sobie ;)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam czytać takie posty bo dają motywacje i sprawiają że chcesz coś zmienić w swoim życiu :D
    http://daisy1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. masz racje, wspaniałe zdjęcia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  63. twoja stylizacja jest bardzo w moim stylu :)
    i tak, staram się doceniać małe rzeczy, które mnie uszczęśliwiają .
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak często mówi się by doceniać to co się ma a koniec końców narzekamy i patrzymy jak to druga osoba ma lepiej. ;d

      Usuń
  64. wszystko co napisalas to prawda, bo na poczatku tez nie dostrzegalam tego co tak naprawdę mam, a teraz widzę, że mam z czego się cieszyc :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje. Piękne zdjęcia :)
    http://bymartynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja ! Idealne zestawienie kolorów i materiałów ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥