2 maj 2015

coś o mojej pasji


Jak możecie przeczytać w zakładce o mnie, jak i na pasku bocznym jedną z moich pasji jest fotografia. Dziś chciałabym Wam opisać pokrótce moją małą historię związaną z fotografią. Zaczęła się ona gdy byłam w podstawówce. Nie pamiętam dokładnie, w której klasie wtedy byłam. Dostałam swój pierwszy aparat. Właściwie był to aparat, z którego korzystał u mnie każdy, lecz jednak należał on do mnie. Z początku był używany do zdjęć na uroczystościach rodzinnych i tego typu, lecz po jakimś czasie zaczęłam wychodzić z nim na dwór i robić zdjęcia jakimś rosnącym kwiatom, mojemu psu itd. Po jakimś czasie aparat ten zakończył swój żywot. Kolejny dostałam przed wycieczką klasową, na której wykonywałam mnóstwo zdjęć górskich krajobrazów. W lecie używałam na nim przeróżnych trybów i kombinowałam ze zdjęciami. Wtedy zdałam sobie sprawę, że robienie zdjęć to jest coś uwielbiam. Zaczęły się wtedy moje marzenia o posiadaniu lustrzanki. Trzeci aparat, który był kompaktem tak jak dwa poprzednie, dostałam przed wyjazdem na obóz do Londynu, bo chciałam jakoś utrwalić jedno z moich spełnionych marzeń. Robiłam tam mnóstwo zdjęć, które i tak w późniejszym czasie zniknęły mi z dysku, po formacie laptopa. Powoli zaczęłam na aparacie odkrywać kolejne tryby, coraz bardziej pragnęłam posiadania lustrzanki. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęłam na nią zbierać. 

W lipcu zeszłego roku, jako prezent urodzinowy dostałam swoją lustrzankę i był to dokładnie ten model, który chciałam od początku. Z początku ciężko było mi ogarnąć tryby, które ona posiadała. Zdjęcia, które robiłam często były prześwietlone, ale po około tygodniu jej posiadania znałam większość jej funkcji, a moje początki z nią możecie zobaczyć w tym poście (klik). Wyjazd do Hiszpanii też był dla mnie świetną okazją, aby poćwiczyć moje robienie zdjęć. Do dziś nie odkryłam jeszcze wszystkich funkcji i ciągle się czegoś uczę. W tym miesiącu czeka mnie kilka wyjazdów, na których będzie towarzyszył mi aparat, więc czeka was dużo więcej postów fotograficznych. Dziś zostawiam was ze zdjęciami, które wykonałam, podczas mojego małego wyjścia na dwór z aparatem :)








Chciałabym Wam też serdecznie podziękować za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnim postem, która dała mi ogromną motywację, aby nie robić na blogu większych przerw i starać się dodawać dla Was posty jak najczęściej, o co teraz po egzaminach będzie mi na pewno łatwiej :)

A Wy macie jakieś pasje i związane z nimi historie? Podobają się Wam zdjęcia ? 

74 komentarze:

  1. cudowny post
    moja pasja rowniez jest fotografia, ciesze sie, ze rozwijasz swoja pasje w dalszym kierunku, jestes swietna w tym!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, ja również uwielbiam fotografować! :)
    Sprawia mi to frajdę, a zdjęcia super, czekamy na ich kolejną dawkę!

    ☼ http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/ ☼

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak u Ciebie, moją pasją jest fotografia. Moim osobistym zdaniem jest to, że aby zrobić dobre zdjęcia nie jest potrzebna lustrzanka, dlatego też zamiast niej, w grudniu 2013 zdecydowałam się na zakup kompaktu, ale takiego, lepszego haha. Mój Benio służy mi jak na razie bardzo dobrze i myślę, że zostanie ze mną przez jeszcze długi czas :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama uwielbiam robić zdjęcia, ponieważ później mogę wrócić do tego, co zatrzymałam w czasie. Zobaczyć, powspominać :) Lustrzanka to świetna rzecz, sama też poznaję się ze swoją i mam nadzieję, że kiedyś będę robić takie zdjęcia, jakie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją jest fotografia, zdjęcia są cudowne :)
    ✿WIKA BLOG✿ Również zapraszam na bloga Luxy ✿LUXY BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjecia! Sama bardzo lubie fotografie<3

    ♥Helloitsjoann ---> Zapraszam♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia genialne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, uwielbiam wiosnę <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też teraz zbieram na lustrzankę, już niedługo bedzie w moim posiadaniu!
    Piękne zdjęcia :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją pasją również jest fotografia i wiesz co? Mamy ten sam aparat hahah :) Życzę powodzenia w fotografowaniu, oby zdjęcia wychodziły jak najlepsze!
    { ✿✿ Lugfeer Blog ✿✿ }

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam robic zdjęcia, jednak na lustrzankę, która będzie mi całkowicie odpowiadałą muszę jeszcze poczekac.
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : ) Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Moim marzeniem jest rownież posiadanie lustrzanki i myślę, że jestem bardzo bliska spełnienia tego. Ja również na początku miałam aparat służący do rodzinnych uroczystości i dopiero na wycieczce zaczęłam robić zdjęcia zachodowi słońca. Bardzo mi się to spodobało i chciałabym mieć jakiś lepszy aparat. Moją drugą pasją jest muzyka. Gram od 7 lat na skrzypcach i zamierzam to kontynuować. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją pasją też jest fotografia :D Niedługo kupuję nowy aparat więc mam nadzieję, że rozwinę te zainteresowania (y) zdjęcia śliczne :)

    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Moją pasją też jest fotografia ale ja jestem początkującym amatorem jeśli można to tak nazwać... :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To swietnie, ze masz taka pasje! I musze Ci powiedziec, ze wychodzi Ci swietnie. Zdjecia bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę świetne zdjęcia. Używasz jakichś programów do ich przerabiania, czy od razu wrzucasz? :)

    oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w wypadku tych zdjęć, nie przerabiałam dużo, jedynie zwiększyłam temperaturę i niektóre rozjaśniłam, bądź przyciemniłam i wykadrowałam. Do obrobienia tych użyłam akurat Lightrooma, ale używam tez PhotoScape czasami :)

      Usuń
  18. cudowne zdjęcia masz talent !
    obserwuje moge liczyć na rewanż :3?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia *o* <3
    + właśnie zaczynam przygodę z blogowaniem. Zaobsrwujesz / skomenujesz notke? Byłoby mi mega miło! :) ✲Blog✲

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezły z Ciebie fotograf! *-*
    Udanej niedzieli! :3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty, świetny design :)
    pozdrawiam '
    agata-rogos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie i zwięźle to napisałaś. Fotografia pochłonęła już cały świat ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Doskonale cię rozumiem, sama kocham fotografię! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowne zdjecia. Masz talent <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam identyczną pasję jak ty i całkowicie cię rozumiem ;) Świetne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moją pasją też jest fotografia i ja też uwielbiam robić zdjęcia.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Warto mieć jakąś pasje. Zdjęcia wyszły Ci świetnie!

    Podoba mi się Twój blog, więc oczywiście zaobserwowałam, jestem tu 99 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  29. Moją pasją też jest fotografia. Nie mogę się już doczekać jak pojadę na wycieczkę klasową w góry i wezmę aparat. Tam jest tyle miejsc do sfotografowania :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia. Lubię makro. :) Ja dopiero zaczynam z fotografią, ale nie mogę powiedzieć, że to moja pasja. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te Twoje zdjęcia! Ja również marzę o lustrzance, mój aparat niestety uległ zniszczeniu, wiec jedynym aparatem jaki posiadam jest ten w telefonie...

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. łał cudownie piszesz ;) śliczne zdjęcia <3
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli rownież zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ;p
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ale piękne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz ogromny talent :) Moją największą pasją jest taniec! :)
    Poklikałabyś w linki w tym poście http://tworzonesercem.blogspot.com/2015/05/choies-wishlist.html ? Bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakoś nie mam żadnej pasji:(
    Ale Ty za to masz ogromny talent!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  38. masz świetnego bloga. a telentu-można tylko pozazdrościć wow! świetne zdjęcia

    ♥zapraszam, obserwuję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. robisz prześliczne zdjęcia !
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. o jacie *.* świetnie wykonane zdjęcia makro !

    natlok-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że Twoje marzenie się spełniło. Dobrze, że masz pasję, a zdjęcia wychodzą Ci cudnie!


    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fotografowanie jest moją pasją odkąd tylko pamiętam :)
    Przepiękne zdjęcia! Uwielbiam takie ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. super post!!! :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Obserwuję i mam nadzieję, że ty również zaobserwujesz mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia!
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Robisz naprawdę śliczne zdjęcia <3


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne zdjęcia :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę! Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki na moim blogu(ja poklikam na Twoim jeśli masz) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne zdjecia, również ostatnio robiłam taki post, miłoby było gdybyś oceniła moje ;)

    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia wyszły cudownie!
    Ja niestety nie mam żadnej historii z pasją wiec no ;c x

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja osobiście mam cyfrówkę i bardzo jestem z niej zadowolona! Ma mnóstwo funkcji, jest lekka i poręczna. Niestety zdjęcia robi się nią ciężej niż lustrzanką, ale to nie jest dla mnie minu, ponieważ jeśli ktoś kocha to co robi to poradzi sobie i bez najlepszego sprzętu.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia *.* Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnio jest dużo negatywnych opinii, że na każdym blogu pasją jest właśnie fotografia, jednak u Ciebie widać duży talent i dam ci taką radę, że skoro w tak młodym wieku nauczyłaś się sama tyle rzeczy, wiąż z tym przyszłość bo wtedy ktoś kto się na tym zna dopełni Twoją wiedzę i będziesz w tej dziedzinie na prawdę dobra.

    Pozdrawiam,
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem w 100%!

      Usuń
  54. Świetne zdjęacia! Ja na swoją lustrzankę musiałam oszczędzać, ale jaka radość była po jej kupieniu :)
    differentdiamond.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Też interesuję się fotografią, pierwszy aparat dostałam na komunię :) śliczne zdjęcia robisz!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Moją pasją też jest fotografia, ale też ... geografia :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia! Również uwielbiam robić zdjęcia jednak przy tobie, czytając ten post to tylko hobby.
    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia. Jak ja bym chciała mieć lustrzankę... Zazdrość mnie zżera. Nienawidzę.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ładne zdjęcia,będę zaglądać tu :) mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia są cudowne! Rozwijaj swoją pasję dalej :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja jestem dopiero na początku swojej fotograficznej drodze:)
    Robisz piękne zdjęcia rozwijaj to!

    Pozdrawiam!
    ✿sandraandmar.blogspot.com✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładne zdjęcia :) też dzisiaj robiłam zdjęcia natury!
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Rozwijaj się dalej. Ładne zdjęcia :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Trzymam kciuki, żebyś nadal rozwijała swoją pasję! :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥