13 maj 2015

I wish that I could be like the cool kids


Każdy z nas spotkał na swojej drodze wiele osób. Niektóre były lepsze, niektóre gorsze i chcielibyśmy wymazać je ze swojego życia. Założę się, że większość z Was spotkała osoby, które chciały się dopasować do naszego towarzystwa, bądź na odwrót, my chcieliśmy dopasować się do nich. Zacznijmy od pierwszego tematu. Jak wiadomo typy ludzi są różne. Istnieją osoby, które aby na przykład dopasować się do jakiejś grupy czy, aby dana osoba ją polubiła jest w stanie zrobić wszystko. Ludzie często przez to robią rzeczy, których normalnie by nie zrobiły. Nie liczą się często z konsekwencjami, które na nich czekają, przykładowo wyśmianie przez grono do którego próbują się przypasować, bo to niestety, ale można zauważyć.

Wam może też kiedyś zdarzyła się taka sytuacja, że to Wy byliście tym kimś, kto się próbował dopasować. Powiem Wam, że robiliście błąd. Sama miałam kiedyś taką sytuację, ale szybko się zorientowałam i skończyłam. Najważniejsze to być sobą. Nie interesujmy się tym co powiedzą na Wasz temat inni. Przez takie dopasowywanie na siłę możecie w jakimś stopniu naruszyć swój własny charakter, który pod wpływem innych będzie się zmieniał i na siłę chciał być taki jak ich. Naprawdę nie warto tego robić, bo co jeśli po jakimś czasie znudzi się Wam to udawanie, zaczniecie być sobą i ludzie się poznają. Wchodząc do jakiegoś towarzystwa należy nikogo nie udawać. Pomyślcie kilka razy, co będzie dla Was znaczyć to, że staniecie się bardziej lubiani, będziecie mieć więcej znajomych, a Wy sami nie będziecie się czuć ze sobą dobrze?




t-shirt - zakopane, spódniczka - h&m, buty - nike roshe run

Serdecznie chcę podziękować wszystkim osobom, które w ostatnim czasie pojawiły się na blogu, kiedyś liczba 100 obserwatorów, wydawała się dla mnie bardzo odległa, a teraz już jest Was 112! Z tej okazji planuje dla Was Q&A, więc możecie zadawać mi pytania pod tym postem, jak i na moim asku, skąd również wezmę parę pytań. Myślę, że będzie to świetna okazja, dla moich nowych czytelników, aby mnie trochę poznać :)

A wam zdarzyła się jakaś z sytuacji z posta ? 

50 komentarzy:

  1. Świetnie to napisałaś. Ładna bluzka :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero od niedawna porzuciłam swoje "stare" towarzystwo,do którego po prostu nie pasowałam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Sama również miałam sytuację że chciałam się dopasować do kogoś, niestety dopiero po jakimś czasie przyjaciele i mama mi to uświadomili. Bluzką jestem totalnie zauroczona :D

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zdarzyła mi się taka sytuacja, w sumie nawet często. Ale teraz już tak nie robię.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też przydarzyła się taka sytuacja.
    Teraz każdy się chce do kogoś dopasować.
    Zapraszam na konkurs. :) Obserwuje
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja mam takie pytanie - co najbardziej cenisz w życiu? :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się taka sytuacja zdarzyła, ale chyba tylko raz ;D
    Pięknie wyglądasz *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś starałam się dopasować do innych, ale teraz jest mi to całkowicie obojętne, jeżeli ktoś ma mnie lubić to taką jaką jestem, a nie taką jaką stałam się dla kogoś. Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny post kochana! <3
    Pięknie wygladasz i mądrze piszesz, należy być wyłacznie sobą i kropka!
    Już niedługo spotkamy sie w tej Czewie myślę, haha! :P
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem zastanawiam sie czy w swoim towarzystwie najblizszych znajomych jestem sobą, przykre ze czasem ma sie inne odczucie, ale mysle ze warto pomimo wszystko zachowywać cząstkę siebie. :) Piękne zdjęcia. :)

    Obserwuję i będzie mi niesamowicie miło jesli zrobisz to samo. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam mnóstwo takich sytuacji, zwłaszcza na początku mojej przygody w Norwegii, ale wtedy starałam się zrozumieć jak myślą Norwedzy i jak tutaj przedstawia się ta skala popularności w szkole itp, wiec powiedzmy, że się usprawiedliwiam, ale oczywiście teraz jestem 100% sobą!:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  15. Można chcieć też kolegować się z fajnymi osobami, ale nie wychodzi bo bardzo chce się być sobą, lub nie potrafi się zmienić. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie tak, bardzo fajny post :) może obs za obs? jak tak to zacznij i napisz u mnie :))
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dosyć często musiałam dopasowywać się do towarzystwa, ale z czasem zrozumiałam, że to nie jest dobre, że muszę być sobą :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba! Moze obserwacja, za obserwacje? Jezei tak, to dodaj mnie i napisz u mnie w kom (na 100% dam follow back)

    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia!
    --
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale mam nadzieje że mnie odwiedzicie :) komentarze bardzo motywują jxstanotheranonymousgurl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne zdjęcia : ) Masz ładna figurę , pozazdrościć

    ---
    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą.
    Najważniejsze jest to aby być sobą.
    Świetne zdjęcia.
    nataa-natkaa.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dokładnie! Najlepiej być sobą ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mądrze to napisałaś. Ślicznie wyglądasz!
    Jak czytałam tytuł, to od razu z melodią hahaha

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że ludzi czasami na siłę próbują zmienić swój charakter, aby się komuś podporządkować, zazwyczaj to nie wychodzi na dobre.
    Pamietam jak ja się cieszyłam jak mi na blogu setka wbiła :) gratulacje!
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku bardzo ładna spódniczka :o ♥
    gratuluje :*

    http://milsonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia, zresztą tak jak i sam post. Byłam jedną z tych osób, które chciały się dopasować. Nie wiem dlaczego tak robiłam. Może po prostu bałam się że zostanę sama?
    [P] Jaki jest Twój ulubiony wykonawca muzyczny?

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety co raz częściej widzę osoby, które zmieniają sie byle po to, aby dopasować się do nowego towarzystwa :(

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zdjęcia :) w poprzednim poście przeczytałam, że interesujesz się fotografią tak jak ja :)
    zapraszam więc również do mnie : http://lover-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze byłam osobą pod wpływem której zmieniali się inni, co czasem mnie denerwowało, chyba że brali ode mnie pozytywne zachowania czy cechy. Zupełnie nie opłaca się kogokolwiek naśladować, próbować dopasować się do towarzystwa, ponieważ w ten sposób nigdy nie spotkamy prawdziwych przyjaciół-którzy zaakceptują nas takimi, jakimi jesteśmy naprawdę.
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  31. każdemu siętakie sytuacje zdarzyły.. grunt to nie przestać być sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/








    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie to opisałaś! Mi się często kiedyś zdarzały takie sytuacje, że chciałam dopasować się do niektórych osób. Ale na szczęście zrozumiałam, że warto być zawsze sobą ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjecia! Napoczatku myślałam ze masz na sobie koszule zajęło mi minutę aby sie skapnąć ze to jest T-Shirt! Haha :)

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze piszesz... dlatego własnie nie warto udawać - nasza prawdziwa twarz w końcu i tak wyjdzie na jaw!

    buziaki
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Nike, bardzo ładne zdjęcia !

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się tekst, myślę, że faktycznie większość z nas ma za sobą tę kwestię... zdjęcia super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna spódniczka.Obserwujemy?
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. mi sie takie sytuacje chyba nigdy nie zdarzyly :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jestem osobą któa jest sobą i dobieram sobie z znajomych któzy mnie akceptują taką jaka jestem ;D
    piękna stylizacja ;)

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja pół roku temu zmieniłam swoje towarzystwo, na takie, które akceptuje mnie w pełni i nie próbuje zmieniać, bo to z nimi bawię się najlepiej :)
    Masz prześliczną bluzkę!

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia są świetne. Post też mi się bardzo podoba na pewno tu wrócę :)

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak jak piszesz - jaki sens ma przypasowywanie się ku kogoś, żaden. ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja "przyjaciółka" próbowała się dopasować do pewnych osób i zaczęła pić i palić, ja natomiast tego nie robiłam i teraz jestem z tego dumna :)


    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥