30 maj 2015

letni modowy niezbędnik


Hejka! Dawno na blogu nie było typowo modowego postu. Ostatnie kilka było postami typowo tematycznymi, więc stwierdziłam, że to dobry moment na trochę inny. Dziś przyszła do mnie paczka z Born Pretty Store. Czekałam na nią niecałe dwa tygodnie, więc myślę, że to bardzo dobry czas, jak na takie chińskie stronki. Rzeczy przyszły do mnie szczelnie zapakowane, a ja jestem z nich bardzo zadowolona. Szczególnie do gustu przypadły mi okulary. Nie wyglądam w nich źle, co jest najważniejsze. Dostałam je wraz z etui i chusteczką do ich czyszczenia. Bransoletka również bardzo mi się spodobała. Wygląda ona świetnie na nadgarstku. Ostatnią rzeczą jest pierścionek, który również jest śliczny, ale niestety za mały na moje palce i mieści się on jedynie na najmniejszy, ale nie jest to minus, bo może również służyć jak pierścionki, które nie wkładamy do końca. Ogólnie wszystkie trzy rzeczy będą dla mnie świetnym uzupełnieniem letnich stylizacji.

Mam dla Was małą niespodziankę, mianowicie wpisując kod LGAT10 przy zamówieniu na rzeczy z działu biżuteria i akcesoria otrzymacie dziesięcioprocentową zniżkę, więc myślę, że to całkiem ciekawa oferta :)


okulary - KLIK 


bransoletka - KLIK


pierścionek -  KLIK

Dziś jak zawsze weszłam na mail i ku mojemu zdziwieniu pojawiła się na nim oferta od Dresslink. Postanowiłam spróbować i dziś pokaże Wam, moją małą wishlistę/niezbędnik na lato, które tuż tuż.



1 | 2 | 3 | 4


1 | 2 | 3 | 4


1 | 2 | 3 | 4


1 | 2

Bardzo chciałabym poprosić Was o klikanie w linki, Może zauważyliście, że powstały mi takie cztery mini zestawy, z tych ubrań. Wszystkie wydają mi się idealne i z pewnością bym je na siebie założyła :)

Podobają Wam się rzeczy? Przygarnęlibyście którąś z nich?

Nadal możecie zadawać pytania do Q&A, które pojawi się prawdopodobnie za dwa tygodnie :)

34 komentarze:

  1. Osobiscie nie znam tego sklepu z ktorego przyszła Ci paczka. Okulary bardzo ciekawe.

    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary są świetne :o
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary idealne na lato ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne okulary :) aż się zdziwiłam, że tak szybko doszła Ci ta paczka, ja musiałam czekać około 4-5 tygodni :(
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo aldne te okulraki :)
    U mnie mały konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również współpracuję z tą firmą :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszy się o tej firmie na blogach, ale sama jakoś nigdy nie kupowałam nic z ich strony. Po prostu w ogóle nie robię zakupów przez internet, co nie zmienia faktu, że te okulary i pierścionek są genialne! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okulary! ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Born pretty store znam już od dawna, ale nigdy nie zamawiałam rzeczy z tego sklepu. Chyba najwyższy czas coś zamówić.

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post i ładne okulary. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Okulary śliczne! :*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna okulary :) nie znałam wcześniej tej stronki..

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy ! <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne rzeczy! Świetny jest ten pierścionek :)
    Poklikałam w linki!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe okulary ♥ Poklikałam we wszystkie linki :-)
    [P]
    Czy należysz do jakiegoś fandomu/ jesteś wielką fanką jakiegoś artysty?
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Te okulary są cudowne! Kliknęłam. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne okulary kliknąłem, bardzo ładne zdjęcia klinąłem w linki
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna biżuteria! Mam te same okulary hah, poklikane:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dodatki! Mam taki sam pierścionek, haha :D
    Okulary świetne :)
    Poklikane :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne okulary :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne rzeczy, poklikałam :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  23. super rzeczy! poklikałam i jeśli byś mogła zrobić u mnie to samo było by mi bardzo miło :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w bransoletce! I w okularach <3
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam i zakochałam się w bransoletce *-*

    oliwka-jasinska.blogspot.com - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie niezbędnik i poklikałam. :))
    ----------------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/06/choies-wishlist.html
    Byłabym bardzo wdzięczna jeśli wejdziesz i poklikasz w linki, zostaw po sobie ślad, a na pewno cię odwiedzę i się odwdzięcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Okulary i bransoletka są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, te okulary z całą pewnością są niezbędne. Są świetne.
    sandra23blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥