21 maj 2015

sekret


Ostatnio w szkole, miałam okazję obejrzeć film Sekret. Film opowiada o ludziach, którzy zmienili swój sposób myślenia i zmieniło to ich życie, wszystko dlatego, że poznali oni tytułowy sekret. Pewnie zastanawiacie się co nim jest. Sekretem jest tzw. prawo przyciągania. Wszystko co się zdarzyło w waszym życiu, było do niego przyciągnięte, a dokładniej wasze myślowe pragnienia sprawiły, że coś się stało. Wystarczy myśleć o tym co się chce, a nie o tym czego się nie chce. Wiele razy na pewno zastanawialiście się czemu dzieje się coś, czego nie chcecie aby się zdarzyło, wszystko to jest połączone z waszymi myślami. Prawo przyciągania nie rozróżnia tego czego nie chcecie, od tego czego chcecie. Działa ono zawsze gdy myślimy, nawet nieświadomie. Jeśli chcemy przyciągnąć pozytywne rzeczy to musimy mieć też takie pozytywne myśli. Mają one o wiele silniejszą moc niż te negatywne. Musimy też pamiętać, że nic nie dzieje się od razu. Trzeba na to czekać. Rzeczy na które obecnie narzekacie mogliście nawet nieświadomie przyciągnąć. Nie musimy kontrolować tego o czym myślimy bojąc się tego co akurat może przyjść nam do głowy, nawet jeśli byśmy chcieli to nie moglibyśmy tego zrobić. Jeśli macie dobry nastrój to tworzycie przyszłość taką jaką byście ją chcieli, a mając zły tworzycie ją kompletnie inną. Kiedy nauczycie się kontrolować waszymi myślami i emocjami stworzycie swój nowy świat, nową rzeczywistość. 

Pewnie po przeczytaniu tego wszystkiego chcielibyście wiedzieć jak wprowadzić to wszystko w wasze życie. Pokażę Wam to w kilku punktach, które zobaczyłam w filmie.
  1. Prośba - wiadome jest chyba to, że jeśli czego chcemy, musimy o to najpierw poprosić. I w tym przypadku tak jest.  Musimy pokazać wszechświatowi to czego chcemy, chociażby wypisać wszystkie te rzeczy na kartce. 
  2. Uwierz - spróbuj uwierzyć w to o czym pragniesz. W swojej głowie stwórz wizualizację tego. Myśl, że to już masz. Próbujmy uwierzyć nawet w niemożliwe. Nawet po dłuższym czasie, kiedy wątpicie, że Wam się to nie uda, lub nie otrzymacie tego czego chcecie. 
  3. Otrzymaj -  poczuj się tak, jakby to co chciałeś osiągnąć właśnie otrzymałeś. Najważniejsze w tym punkcie jest to, aby czuć się szczęśliwym. Jeśli przemienicie fantazję w fakt, to będziecie mogli osiągnąć coraz to większe sukcesy.
Na koniec chciałabym Wam przekazać cytaty z tego filmu, które według mnie naprawdę warto zapamiętać.

Sam tworzysz swój wszechświat krocząc przez życie.

Winston Churchill
Wejdź na pierwszy stropień, nie musisz widzieć całych schodów, po prostu wejdź na pierwszy stopień.

Martin Luther King
Wszystko czym jesteśmy jest rezultatem tego, o czym myśleliśmy.

Budda
Wyobraźnia jest wszystkim, jest próbnym przeglądem tego, co się w życiu przyciągnie.

Albert Einstein
Cokolwiek umysł może wymyślić, to może osiągnąć.

Clement Stone
Cała potęga pochodzi z wewnątrz i dlatego też jest pod naszą kontrolą.

Robert Colier
Gdy myślisz, że możesz lub nie możesz – w obu przypadkach masz rację.

Ralph Waldo Emerson
Podążaj za tym co Cię uszczęśliwia, a wszechświat otworzy Ci drzwi, nawet gdyby wydawałoby się, że wokół są same ściany.

Joseph Campbell





t-shirt - h&m, jeansy - c&a, buty - nike 

Chciałabym Was też serdecznie zachęcić do obejrzenia filmu Sekret, bo moim zdaniem jest on świetny i na pewno też da Wam wiele rad, bo ten post to jedynie mała cząstka tego co możecie znaleźć w filmie :)

A wy wierzycie w siłę swoich myśli ? 

45 komentarzy:

  1. Bardzo fajna metoda. Muszę ją wykorzystać. I oczywiście obejrzeć film ;).

    Do what you love

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała obejrzeć ten film ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe,że oglądnę go juz w ten weekend.Bardzo zaciekawiło mnie to co napisałaś ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, jeden z moim ulubionych na twoim blogu! Śliczne zdjęcia :)

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę obejrzeć ten film :) Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego filmu, więc ułatwiłaś mi sprawę. Jeszcze dziś na pewno go obejrzę!
    Świetne zdjęcia! :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę zobaczyć ten film, ciekawie sie zapowiada :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu :) Mega podobają mi się te cytaty, zwłaszcza M. L. Kinga, dodaje siły i motywacji :)
    Przeglądam właśnie twojego bloga i urzekłaś mnie! Ciekawie piszesz, nie mogę się doczekać kolejnego posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba dzisiaj obejrzę ten film, bo strasznie mnie zaciekawiłaś :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądałam, ale może byc ciekawy ;p śliczne zdjęcia :)

    zapraszam na nowy post:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiszę go do listy filmów które muszę obejrzeć bo zapowiada się bardzo dobrze :D Dodałaś świetne cytaty!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. + Odpowiadając na twoje pytanie - wierzę! Nie pozwalam sobie na myślenie "to i tak się nie uda", bo wtedy wiem, że jestem spisana na straty. 80% sukcesu leży w pozytywnym nastawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Film brzmi dość ciekawie, zdecydowanie dobra rada- pozytywne myślenie czyni cuda
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny post! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę obejrzeć ten film! Zapowiada się ciekawie.Świetny post. crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jasne, że wierze chodź, czasem nie do konca sie to potwierdza. swietny post!

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno kiedyś obejrzę ;) Piękne zdjęcia :) według mnie często to się nie zgadza :)

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do mnie :) Szukam grupy czytelniczej, z którą będę mogła ponagrywać wywiady albo po prostu wspólny dzień :) Wystarczy tylko zaobserwować bloga. Gdy okaże się, że to właśnie ty jesteś w tej grupie z kontaktuje się z tobą przez pocztę lub przez bloga.
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy wcześniej nie słyszałam o tym filmie :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie słyszałem o tym filmie i mam chęć go obejrzeć, bo wydaje się ciekawy :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyglądasz <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda! Ja czasem za dużo rozmyślam o rzeczach których nie chcę, aczkolwiek ostatnio zmieniam swoje nastawienie i jest coraz lepiej! ^^

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny post, ciekawie piszesz, więc będę zaglądać tutaj częściej! ♥

    Proszę o kliknięcia w link od sweterka z TEGO postu, odwdzięczę się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, dający dużo do myślenia, zwłaszcza dzięki tym cytatom :)

    Zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. tak, wierzę. :)
    Świetnie wyglądasz!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również wierzę. Wspaniałe cytaty. ;)
    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post i wierzę :)

    http://aliceinmirror-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę obejrzeć ten film!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Skuszę się i obejrzę film. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem dlaczego , ale nie potrafię wierzyć tylko w jedno marzenie.Wydaje mi się ono głupie i już niemożliwe do spełnienia.Dziękuję Ci za ten post i trzy wskazówki , które dodały mi trochę pewności siebie , resztę muszę zrobić sama ...
    Bardzo klimatyczny blog , bardzo , ale to bardzo mądrze i dojrzale piszesz.
    Obserwuję<3

    MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten film wydaje sie bardzo ciekawy :)
    Te cytaty są bardzo fajne :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  34. Uważam że jeśli będę w coś wierzyć to uda mi się to osiągnąć. Bardzo mądry post! :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaciekawiłaś mnie tym filmem i spodobały mi się cytaty :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Super zdjęcia! Zapraszamy do nas <3
    http://faaaashionandbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nawet z punktu psychologicznego nasze myśli mają wielki wpływ na to co się dzieje w naszym życiu. Także oglądałam film Sekret, uważam że jest w tym trochę prawdy, ale też nie przesadnie, bo nie można myśleć i czekać aż się spełni, do tego potrzebne jest też nasze działanie

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny jest film "Grand Torino", który właśnie też oglądałam w szkole. Nie tknęłabym go, gdybym miała sama sobie wybrać jakiś film, ale cholercia no! warto. Trzeba troszkę czytać między wierszami, by docenić ten film i to w jaki sposób zostały ukazane różne grupy społeczne/kraje itp. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba skuszę się na obejrzenie tego filmu ! Nigdy na to nawet nie zwróciłam uwagi ale teraz widze, że zawsze myślałam o tym, czego nie chce żeby się zdarzyło a i tak tak było. Chyba zacznę myśleć o tym czego chce ! świetny post :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia i świetny post!
    .
    .
    Co powiesz na OBS za OBS ( Napisz u mnie)
    Zapraszam do siebie
    http://sandra-by-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. O tym "prawie przyciągania" czytałam już w niejednej książce na temat mocy umysłu, więc myślę, że faktycznie coś w tym jest :) Sama to praktykuję (powiedzmy, że nazywam to po prostu pozytywnym myśleniem) i faktycznie o wiele więcej rzeczy mi wychodzi ;) Dlatego zawsze powtarzam, że nastawienie odgrywa w każdej sprawie dużą rolę ;)
    Piękne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zaciekawiłaś mnie,koniecznie muszę obejrzeć ten film:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post, przemyślenia... fajnie napisane - muszę obejrzeć film kiedyś. :)
    chciałabym wierzyć w siłę swoich myśli przynajmniej niektórych naprawdę :)
    Zapraszam do siebie i zachęcam do skomentowania, już dziś w godzinach wieczornych nowy post,zachęcam do poczytania :*
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥