13 cze 2015

blogi łączą ludzi / konkurs


Tydzień temu miałam okazję spotkać się z Piotrkiem z tego bloga [KLIK]. Co prawda nasze spotkanie trwało coś około godziny, ale i tak cieszę, że poznałam kogoś kto ma podobną pasję do mnie i na dodatek jest z mojej okolicy. Stwierdziliśmy, że kolejny raz też się trzeba będzie spotkać, ale na trochę dłużej. Przygotowaliśmy dla Was mały konkurs, ale o jego szczegółach na końca, ale samo spotkanie natchnęło mnie do napisania posta. 

Wiele osób obecnie pisze blogi. Niektórzy dla siebie, a niektórzy dla siebie i innych. Kiedy Ci inni czytają ich bloga, zaczynają poznawać te osoby, utożsamiają się z nimi, komentują ich posty. Po jakimś czasie, osoby zaczynają pisać do siebie maile i powoli się poznawać. Tak zaczynają rodzić się drobne blogowe znajomości, które po jakimś czasie mają szanse zmienić się w świetne przyjaźnie. Sama obserwuję trochę blogów, gdzie właśnie blogerki pokazują swoje spotkania z kimś kogo poznały dzięki blogowi. Często te spotkania nie kończą się na jednym, co jest dowodem na to, że blogi potrafią naprawdę łączyć ludzi :)

Konkurs!

Wraz z Piotrkiem chcielibyśmy ogłosić mały konkurs fotograficzny, którego tematem jest poszukiwanie lata, a dokładniej wszystko co związane z latem, co można zobaczyć jeszcze w trakcie końcówki wiosny. Co trzeba zrobić, aby wziąć udział ?

- być publicznym obserwatorem mojego bloga i bloga Piotrka [KLIK]
- zaobserwować mnie [KLIK] i Piotrka [KLIK] na Instagramie (jeśli nie macie pomińcie ten krok)
- umieścić u siebie na blogu, widoczny poniżej baner i podlinkować bloga mojego lub Piotrka
- wysłać zdjęcie na mail konkurs.foto.wpl@gmail.com i napisać z jakiego bloga jesteście


Czas na nadsyłanie prac macie do 11 lipca. Wydaję mi się, że to dosyć dobry okres czasu. Dwie osoby mogą wygrać posty promujące i designy :)

Weźmiecie udział w konkursie? Poznaliście kogoś dzięki blogowi ?

48 komentarzy:

  1. Świetnie, że udało się wam spotkać, oby następne spotkanie również wypaliło ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że udało Wam się spotkać :)
    Bardzo fajny konkurs :)
    Życzę powodzenia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://wikiandmarta.blogspot.com/ -Zapraszamy
    Komentarz za kometarz,obserwacja za obserwację?
    Świetny post,super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam jedną osobę przez bloga, może nie tak dokładnie, ale jednak. Pewnie wezmę udział w konkursie :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie że udało wam się spotkać, ja nie miałam jeszcze okazji się spotkać z jakąś blogerką lub blogerem ale mam nadzieje że to się zmieni :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się spotkaliście:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że udało Wam się poznać ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super, że się spotkaliście :) Ładne zdjęcie ! I powodzenia dla tych co biorą udział w konkursie! :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda. Blogi, ale ogólnie internet łączy ludzi ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia dla wszystkich uczestników konkursu :) Fajnie że się poznaliście ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie. Mam nadzieję ,że moje stylizacje Ci się spodobają :)

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też poznałam kilka świetnych osób przez bloga!



    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo lubię Piotrka, fajnie, że go poznałaś :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo fajnie, że poznałaś kogoś nowego i w dodatku blogera! :D

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tak spotkać kogoś z bloga :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również poznałam kilka osób dzięki blogowi cudowne uczucie :D Świetnie, że postanowiliście razem urządzić konkurs :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O Piotrek ^^
    Ja dopiero zaczynam więc jeszcze nikogo nie poznałam :C
    Obserwuję
    MÓJ BLOG KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  19. zostałaś nominowana do lba

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/2015/06/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzięki blogowi nikogo nie poznałam, ale ogółem przez internet poznałam sporo osób. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcie,super ,że postałaś jakiegoś blogera ze swojej okolicy
    MÓJBLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym Cię powiadomić, że u mnie na blogu jest GIVEAWAY! Dlatego jeśli masz ochotę wygrać kupon na 120$ w sklepie Shein - WEŹ UDZIAŁ :)

    http://paradiska-life.blogspot.com/2015/06/lista-marzen-giveaway-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia innym!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. super blog i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kojarzę Piotrka :D Super, że udało Wam się spotkać! :3 Ja ze swoimi znajomymi blogerami spotykam się w Krakowie w te wakacje. Już nie mogę się doczekać! ♥

    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie się tak spotkać. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poznałam kilka ciekawych osób,jednak mieszkamy tak daleko od siebie że jak na razie nie da rady się spotkać ;)
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się to co napisałaś w notce :)
    Miłego dnia :)

    Zapraszam do siebie: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia kazdemu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny post ! :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja poznałam wiele osób, ale niestety tylko przez internet :(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety nigdy nie miałam takiej sytuacji ale cieszę się, że Ty kogoś poznałaś!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście znam bloga Piotrka, świetnie, że się spotkaliście
    Ja prawdopodbnie na wakacjach spotkam sie z innymi blogerkami
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  35. cieszę się, że poznałaś kogoś z podobnymi zainteresowaniamni :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o nim, ale już zaglądam i nadrabiam zaległości ;)
    powodzenia w konkursie ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o tym blogu, ale chętnie zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam bloga Piotrka i lubię na niego wpadać :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Poznałam kiedyś kilka dziewczyn dzięki blogowaniu, ale na pisaniu się skończyło. Z chęcią biorę udział w konkursie :).
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  40. ze swojej miejscowości znam parę blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł na konkurs :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację :) ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super że się poznaliście:) Ja znam osobiście kilka blogerek:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny konkurs. Osobiście nie poznałam jeszcze innych blogerek i blogerów :) Zapraszam http://lifetime1213.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny konkurs, może wezmę udział. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie , że udało Wam sie spotkać ; *
    obserwuje ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super,że udało się wam spotkać.Zapraszam do mnie parajulkanormal.blogspot.com Co powiesz na wzajemną obserwację? Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też mam znajomą blogerkę, którą znam w "realu". Z chęcią wezmę udział, szukałam właśnie jakiegoś konkursu foto dla siebie, u mnie też jest akurat taki konkurs, tylko bardziej rozległa tematyka :) może następnym razem zrobimy konkurs razem? Było by mi bardzo miło :) także jak znajdę jakieś stosowne zdjęcie, to je wyślę. Zapraszam również do mojego konkursu, warto się zgłosić.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    byAjina

    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥