4 cze 2015

pieniny


W zeszłym tygodni miałam okazję być na wycieczce klasowej w Pieninach. Była to ostatnia wycieczka z moją klasą. Trwała ona 3 dni, a w jej czasie udało nam się dużo zobaczyć. Już pierwszego dnia mieliśmy okazję obejrzeć zaporę na Zalewie Czorsztyńskim oraz Zamek w Niedzicy. Pogoda co prawda nie do końca nam dopisywała, bo była ona w kratkę, pięć minut padało, a potem znowu nic, ale i tak było całkiem dobrze. Drugiego dnia pogoda była już lepsza, bo nie padało, lecz niestety na szlakach było dosyć ślisko poprzez błoto. Niestety miałam okazję się o tym przekonać, kiedy wylądowałam na ziemi i moje spodnie były całe mokre. Planowo mieliśmy wejść na Trzy Korony, lecz jednak pan przewodnik stwierdził, że jest zbyt dużo grup, przy ostatnim podejściu na nie i zdecydowaliśmy się iść na Sokolicę. Szlak na nią był urozmaicony. Były nawet zejścia i podejścia, dosyć strome po skałkach, ale wszyscy dali radę, a gdy weszliśmy na Sokolicę widoki były cudowne. Była to też okazja do zobaczenia popularnej półwiecznej sosny. Zejście było dosyć szybkie, a do pensjonatu wszyscy weszli zmęczeni. Trzeciego dnia czekała na nas największa atrakcja, jaką był spływ Dunajcem. Spakowani wsiedliśmy do autokaru i udaliśmy się do przystani. Widoki na spływie były cudowne, można było dowiedzieć się dużo ciekawych rzeczy od filsaków, i do tego porobić masę zdjęć. Mieliśmy okazję wjechać również na Palenicę, jednak największą atrakcją, jak chyba na każdej wycieczce jest jazda autokarem. Po powrocie do domu, byłam zmęczona i nawet nie miałam siły na rozpakowanie walizki, ale tą wycieczkę na pewno będę dobrze wspominać i mając okazję wybiorę się w Pieniny kolejny raz.









Podobają się Wam zdjęcia? Mieliście okazję być kiedyś w Pieninach ? 

Nadal możecie zadawać pytania do Q&A, a już za tydzień pojawi się post z gościem specjalnym :)

52 komentarze:

  1. Byłam tam na wycieczce dwa razy i chyba nigdy mi się tam nie znudzi :) niestety zawsze byłą zła pogoda do spływu, więc muszę to nadrobić! :)

    crejzzzooll.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam jest śliczne ! :) Sama z chęcią pojechałabym w takie miejsce, morza mam już powyżej uszu...
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajnie tam tyle zieleni ta przyroda dookoła i cisza z dala od zgiełku hałasu jaki panuje w mieście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam :) śliczne zdjęcia

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie bylem, ale chce! piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne widoki!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie byłam w tym mieście. Zdjęcia bardzo zachęcają :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam ładnie ! Prześliczne zdjęcia.Ja nigdy nie byłam w Pieninach :(
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :D
    Uwielbiam twojego bloga. Jest świetny, obserwuje od dawna :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne widoki :)

    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz :)
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia!:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki!
    olabrzeska.pl - nowy post i konkurs z nagrodami rzeczowymi, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne miejsce :) Fajnie pojechać na taką wycieczkę.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że miałaś okazję być w tak cudownym miejscu. Zdjęcia zapierają dech w piersiach :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam tam trzy razy i widziałam chyba wszystko co na zdjęciach- super miejsce :D

    Zapraszam do mnie:
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał, jakie widoki
    W górach byłam tylko raz, bo mieszkam na północy Polski i mam daleko, ale nie mogę się doczekać, kiedy nadarzy się okazja i pojadę
    Pozdrawiam,
    http://www.jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne widoki ! zazdroszczę :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takich widoków !

    zapraszam --- > barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam tam lata temu i bardzo chciałabym pojechać ponownie, bo niewiele już pamiętam z tej wycieczki. W mojej klasie niestety nie ma mowy o wycieczce w góry nad czym strasznie ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne miejsce *o*
    Niestety nigdy tam nie byłam :/
    Co powiesz nad obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie byłam, a miałam okazję, aahhhh... teraz dopiero zrozumiałam, że warto było pojechać, cudowne widoki :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Ajina
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie byłam, ale widzę że jest tam pięknie <3
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie byłam, ale chyba namówię rodziców na jakiś wypad na weekend. Ja byłam z klasą na 3 dni we Wrocławiu i było super!
    http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia <3


    Zapraszam na mojego nowo utworzonego bloga. Czytelnicy i obserwatorzy motywują mnie do dalszej pracy ;) Juz niedługo post ;)
    http://the-future-starts-today.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham zamek w niedzicy i mimo że byłam tam tylko raz, to wrócę tam napewno
    +zapraszam do mnie na konkurs! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie miałam jeszcze okazji być w Pieninach. Zdjęcia świetne! :)



    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Dano nie byłam w Pieninach. W ogóle w górach dawno nie byłam. Najwyższy czas na jakąś wyprawę! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia, strasznie mi się podobają:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam górskie krajobrazy :)
    Mieliście fajną okazję oglądać przepiękne widoki :)
    Dobre zdjęcia!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku byłam tam na wakacjach i zwiedziłam te wszystkie miejsca :)!

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie cudne miejsca! Świetne zdjęcia♥♥♥

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia, uwielbiam Pieniny, można się tam świetnie zrelaksować!
    Zostaję u Ciebie na dłużej, pozdrawiam :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia na prawdę niesamowite :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. O matko, zdjęcia są cudowne, nigdy nie byłam w pieninach, ale muszę się tam wybrać!


    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam tam z klasą rok temu :)

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam góry! Co prawda, w Pieninach jeszcze nie byłam, ale mam nadzieję kiedyś się tam wybrać. Twoje zdjęcia bardzo zachęcają do tej podróży.
    Rzeczywiście, z własnego (sporego) doświadczenia wiem, że sam upadek w błoto nie jest czymś przyjemnym, ale, gdy otaczają cię fajni ludzie, z którymi po chwili się z tego śmiejesz, to chyba warto.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne zdjęcia , są pełne energii !
    Uwielbiam twojego bloga
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zdecydujesz , zapraszam do mnie ! :)
    http://patrycjabunt.blogspot.com/2015/06/haul.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Pieniny to moje ulubione góry! Bardzo ładne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Ładne zdjęcia chociaż pogoda za bardzo nie dopisała.

      Usuń

Obraźliwe komentarze są usuwane.
Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania ♥